چهارشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ - ۴/۱۶/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۱۴۴۰۵
تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۰۸/۲۸ - ساعت ۸:۴۸

رونمایی از کتاب "مکانیک سیالات مهندسی" در مجتمع آموزش عالی فنی و مهندسی اسفراین

مدیر پژوهشی مجتمع آموزش عالی فنی و مهندسی اسفراین برنامه های هفته کتاب و کتاب خوانی این مجتمع را تشریح کرد.
رونمایی از کتاب

به گزارش عصر اترک، زهرا جمیلی، مدیر پژوهشی مجتمع آموزش عالی فنی و مهندسی اسفراین از برگزاری نمایشگاه کتاب از 26 تا 30 آبان ماه به مناسبت هفته کتاب و کتاب خوانی در مجتمع خبر داد.

وی با اشاره به رونمایی از یک جلد کتاب در این هفته افزود: به مناسبت هفته کتاب و کتاب خوانی از کتاب " مکانیک سیالات مهندسی " ترجمه  دکتر محمد حاتمی عضو هیات علمی این مجتمع رونمایی خواهد شد.

وی در ادامه بیان کرد: این کتاب نوشته "اچ. یاماگوچی" و ترجمه " دکتر سید ابراهیم قاسمی و دکتر محمد حاتمی" است که توسط انتشارات دانشگاه حکیم سبزواری با همکاری مجتمع آموزش عالی فنی و مهندسی اسفراین به چاپ رسیده است.

جمیلی گفت: در این هفته یک دوره مسابقات کتابخوانی با موضوع چکیده ای از کتاب "چه نیازی به علی (ع) است؟" نوشته دکتر علی شریعتی برگزار می شود که به نفرات برتر جوایزی اهدا خواهد شد.

وی با اشاره به دیگر برنامه های این هفته اظهار داشت: 50 درصد تخفیف ویژه خرید کتاب های اعضای هیات علمی مجتمع و کاهش 50 درصد از حق عضویت در کتابخانه مجتمع برای دانشجویان در روز 28 آبان از دیگر برنامه ها است.

انتهای پیام/

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک