شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۱۹/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۱۴۳۹۹
تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۰۸/۲۸ - ساعت ۶:۵۷
در گفتگو با فرمانده سپاه شهرستان راز و جرگلان:

۳۰۰ برنامه طی هفته بسیج در راز و جرگلان برگزار می شود

فرمانده سپاه شهرستان راز و جرگلان گفت: در ستاد گرامیداشت سی و نهمین هفته بسیج شهرستان در مجموع بیش از ۳۲۴ برنامه فرهنگی، بصیرتی، اقتصادی، ورزشی و اجتماعی در سراسر شهرستان در قالب ۷۶ عنوان برنامه پیش بینی و در دستور کار قرار گرفته است.
300 برنامه طی هفته بسیج در راز و جرگلان برگزار می شود,

سرهنگ عباسعلی ریحانی، فرمانده سپاه شهرستان راز و جرگلان در گفتگو با خبرنگار عصر اترک، ضمن گرامیداشت سی و نهمین سالگرد هفته بسیج درخصوص اهمیت و برنامه های این هفته اظهارکرد: بسیج مستضعفین به فرمان تاریخی حضرت امام خمینی(ره) در تاریخ ۵ آذر ۱۳۵۸ تشکیل و باید عنوان کنیم که یکی از پدیده های شگفت آور دوران انقلاب بوجود آمد تا سرنوشت انقلاب یا به تعبیری حفظ و پاسداشت انقلاب به مردم واگذار شود.

وی افزود: ایشان می فرمودند بسیج لشکر مخلص خداست و امروز ما با مشاهده خدمات و حضور موفق بسیج در همه عرصه ها که خاری بر چشم مستکبران جهان, نا اهلان و نامحرمان انقلاب شده است به فرموده حضرت امام بیشتر پی خواهیم برد.

ریحانی با اشاره به منویات امام خامنه ای(مدظله العالی) اظهار کرد: بسیج یعنی نیروی کارآمد کشور برای همه میدان ها و بسیج, کلید طلایی حل همه مشکلات کشور است و تا وقتی که این کشور و این ملت به امنیت احتیاج دارد به نیروی بسیجی, به انگیزه بسیجی, به سازماندهی بسیجی و به عشق و ایمان بسیجی احتیاج دارد و بسیج به معنی حضور و آمادگی در همان نقطه ای است که اسلام, قرآن, امام زمان(ارواحناه فداه) و این انقلاب مقدس به آن نیازمند است، بسیج در حقیقت، مظهر یک وحدت مقدس میان افراد ملت است.

فرمانده سپاه شهرستان راز و جرگلان هدف از بزرگداشت این هفته مبارک(۲۹ آبان الی ۵ آذرماه را تبیین نقش و جایگاه بسیج در دفاع همه جانبه،جهاد فرهنگی، تولید علم و نهضت خدمات رسانی عنوان و بیان کرد: شعار محوری امسال هفته بسیج "بسیج مظهر ایستادگی، پیشرفت، وحدت و خدمت" است.

وی تصریح کرد: هدف از نامگذاری شعار محوری امسال با این عنوان، بازنمایی تصویر امیدبخش، وحدت آفرین و خدمت رسان از شجره طیبه بسیج با تبیین دستاوردها و پیشرفت های چهل ساله بسیج در برابر تصویرسازی موهوم دشمنان است.

 سرهنگ ریحانی خاطر نشان کرد: در ستاد گرامیداشت سی و نهمین هفته بسیج شهرستان در مجموع بیش از ۳۲۴ برنامه فرهنگی، بصیرتی، اقتصادی، ورزشی و اجتماعی در سراسر شهرستان در قالب ۷۶ عنوان برنامه پیش بینی و در دستور کار قرار گرفته است.

وی با اشاره به اهم برنامه های محوری طی هفته بسیج در شهرستان عنوان کرد: حضور نخبگان بسیجی شهرستان در برنامه زنده تلویزیونی صدا و سیمای استانی و گزارش اقدامات حوزه کاری،  دیدار بسیجیان و مدیران دستگاه های اجرایی با ائمه محترم جمعه شهرستان(شیعه و سنی) برپایی نمایشگاه اقتصاد مقاومتی، تقدیر از فعالان این حوزه و دیدار با کارآفرینان برتر بسیجی در شهرستان و برگزاری شب شعر با موضوع "بسیج, شهدا، ولایت و وحدت" با محوریت دستگاه های فرهنگی از جمله برناهه های فرهنگی و بصیرتی طی این هفته است.

فرمانده سپاه شهرستان با اشاره به تقارن هفته بسیج و وحدت، خاطر نشان کرد: برگزاری جشنواره غذاهای سنتی با حضور اقوام مختلف از هر سه بخش شهرستان، برگزاری کارگاه سبک زندگی اسلامی، مهارت افزایی و نمایشگاه عفاف و حجاب، جشن ولادت حضرت رسول(ص)، برگزاری جشنواره غذاهای سنتی با حضور اقوام مختلف از هر سه بخش شهرستان و برگزاری یادواره شهدا تحت عنوان آبرو محله با همت کلیه دستگاه های اجرایی بخشی از برنامه های وحدت بخش هفته بسیج است.

سرهنگ ریحانی نقش و جایگاه بسیج را در دفاع همه جانبه, جهاد فرهنگی, تولید علم و نهضت خدمات رسانی عنوان کرد و گفت: افتتاح طرح های عمرانی آماده بهره برداری در سطح شهرستان توسط قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه، اجرای طرح های گشت بسیجی محله محور و اردوهای جهادی در پایگاه های مقاومت بسیج با عنوان "حماسه خدمت و امنیت" ، برگزاری مسابقه کشتی آلیش شهرستان با عنوان جام "بسیج" در مرکز بخش جرگلان و حضور نیروهای بسیجی گردان های امام حسین(ع)، بیت المقدس، پایگاه های مقاومت بسیج و دستگاه های اجرایی شهرستان در میعادگاه نمازجمعه از جمله برنامه های رویکرد اقتصادی، اشتغالزایی و امنیتی این هفته است.

انتهای پیام/

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک