پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۵/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۱۴۳۷۸
تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۰۸/۲۷ - ساعت ۸:۲۹
در جلسه شورای اداری جاجرم مطرح شد،

مسئولین برای جذب اعتبارات ملی اهتمام ویژه داشته باشند/ راه آهن گرگان به مشهد ۱۰۰ سال دیگر به نتیجه نمی رسد

فرماندار جاجرم گفت: مسئولان دستگاه های اجرایی تمرکز خود را بر اعتبارات شهرستانی و استانی معطوف نکنند و با رایزنی از اعتبارات ملی برای شهرستان اعتبار جذب کنند.
مسئولین برای جذب اعتبارات ملی اهتمام ویژه داشته باشند/ راه آهن گرگان به مشهد ۱۰۰ سال دیگر به نتیجه نمی رسد,

به گزارش عصر اترک، فرماندار جاجرم در جلسه شورای اداری شهرستان ضمن تبریک آغاز امامت و ولایت امام زمان (عج) گفت: جلسات شورای اداری را سعی کردیم  به سمت کیفی سازی ببریم و هر جلسه باید سه دستگاه اجرایی گزارش عملکرد داشته باشند.

وی با بیان اینکه دستگاه های اجرایی باید ایده ها و خلاقیت ایجاد شده را گزارش بدهند گفت: مسئولین شهرستان باید عملکرد خود را رسانه ای کنند و با خبرنگاران ارتباط داشته باشند.

آذری با اشاره به اینکه خدمات دولت همان خدمات نظام است ابراز داشت:  با توجه به قرار گرفتن در آستانه چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی هستیم باید دستاورد های دولت و نظام را به مردم اعلام کنیم.

وی خطاب به مسئولین با بیان اینکه الان زمان تشریفات نیست باید بیاید وسط میدان و در بین مردم باشید گفت: میزان رضایتمندی مردم از دستگاه های اجرایی در چهارچوب قانون آماده و هر جلسه اداری ارائه خواهد شد

وی گفت:مسئولان دستگاه های اجرایی تمرکز خود را بر اعتبارات شهرستانی و استانی معطوف نکنند و با رایزنی از اعتبارات ملی برای شهرستان اعتبار جذب کنند.

فرماندار جاجرم افزود: بخش اعظم پروژه های شهرستان با پیشرفت ۸۰ درصد ناتمام مانده است و نباید پروژه جدیدی معرفی کرد.

آذری ابراز داشت: میز خدمت را جدی بگیرید و بحث تکریم ارباب رجوع و رعایت حقوق شهروندی را مد نظرتان قرار دهید چون هرچه داریم از مردم است.

 

راه آهن گرگان به مشهد ۱۰۰ سال دیگر به نتیجه نمی رسد

امام جمعه جاجرم در این جلسه ضمن تبریک آغاز امامت و ولایت امام زمان (ع)  افزود: یکی از مطالبه امام زمان از همه ما مسئله خدمت گذاری به مردم است که باید توجه ویژه داشته باشیم.

وی با بیان اینکه اخیرا شنیده شده است که راه آهن گرگان بجنورد مشهد از ریل اولویت دار دولت خارج شده است گفت: اتصال مرکز استان به راه آهن سراسری کشوری از بجنورد به جاجرم که ۴۰ کیلیومتر آن کار شده زمان و هزینه آنچنانی نمی برد.

حجت الاسلام موسوی با بیان اینکه بهترین مسیر ارتباط ریلی بجنورد از مسیر جاجرم است گفت: راه آهن گرگان به مشهد ۱۰۰ سال دیگر به نتیجه نمی رسد.

وی ابراز داشت: مسئولین استانی رو به پدری قبول داریم مسئولسن استانی ما را به فرزندی هم قبول داشته باشند.

 

برنامه ریزی 100 عنوان برنامه در هفته بسیج

فرمانده سپاه شهرستان جاجرم ضمن گرامیداشت هفته بسیج و با بیان سخنانی از مقام معظم رهبری در مورد بسیج گفت گفت: بالغ بر صد عنوان برنامه در شهرستان جاجرم برنامه ریزی شد است که امیدواریم با همکاری دستگاه های اجرایی در طول هفته بسیج اجرا شود.

سرگرد محمدنیا با بیان اینکه بسیج مظهر ایستادگی خدمت و وحدت است اظهار داشت: شاخص ترین برنامه ها دیدار با خانواده شهید و ایثارگران، دیدار بسیجیان  با امام جمعه شهرستان جهت بیعت با ولایت و

حضور منسجم بسیجان هر سه بخش شهرستان در نماز جمعه و اجتماع سه بسیجیان هر سه بخش در روز ۵ آذر، و برپایی میز خدمت با حضور دستگاه های اجرایی از اهم برنامه هاست.

وی گفت: همچنین در طول هفته بسیج اعزام گروه های جهادی و ارائه خدمات پزشکی به روستاهای محروم هم از مهمترین برنامه های این هفته در شهرستان جاجرم هست.

انتهای پیام/

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک