جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ - ۴/۱۹/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۱۴۳۷۱
تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۰۸/۲۷ - ساعت ۱۴:۵۴

لزوم تقویت انقلاب و خدمت به مردم

بروجرد- نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس شورای اسلامی با تاکید لزوم تقویت انقلاب و خدمت به مردم، گفت: به دنبال عزل و نصب‌های انتخاباتی نبوده و نیستم.
لزوم تقویت انقلاب و خدمت به مردم,

به گزارش خبرگزاری مهر، عباس گودرزی در سخنانی با بیان اینکه بنده به هیچ عنوان به دنبال عزل و نصب های انتخاباتی نبوده و نیستم و معتقدم این کار از سوی هر کس که صورت پذیرد خیانت است، اظهار داشت: اگر هم اصرار بر رفتن برخی مدیران داشته ام که انکار هم نمی کنم؛ اتفاقا به دلیل مبارزه با همین رویه غلط بوده است؛ البته مدیرانی که با من کار کرده اند قطعا به صدق سخنان من شهادت خواهند داد.

وی در ادامه با اشاره به اینکه من این حرف ها را برای جلب نظر کسی بیان نمی کنم بلکه اعتقادم بوده و هست و در این مدت  دو سال و چند ماهی هم که از دوره نمایندگی بنده سپری می شود همواره نگاه و تلاشم این بوده که در راستای تقویت انقلاب و خدمت به مردم، موضعگیری کنم و قدم بردارم، افزود: سعی کرده ام همچنان که با مردم وعده کرده بودم اهل زد و بند و معاملات کثیف سیاسی نباشم و خدا را شکر تا امروز به لطف خدا بر عهد خود استوار بوده ام.

نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: معتقدم این انقلاب حاصل رنج امام و خون شهدا است و دشمنان فراوانی، در راس همه آمریکا به دنبال زمین زدن این انقلاب و این ملت بزرگ هستند و بر این باورم که بزرگترین مبارزه با آمریکا در خدمت رسانی به مردم است و این مردم که با وجود تمام مشکلات پای انقلاب ایستاده اند حقیقتا شایسته خدمت هستند.

گودرزی در ادامه در خصوص رئیس ورزش بروجرد نیز، گفت: اعلام می کنم که با عنایت به نظر وزارت ورزش و معرفی ایشان از سوی اداره کل به عنوان مدیر و نظر به سوابق ورزشی و پیشکسوتی، حفظ حرمت ایشان را لازم دانسته و با توجه به برخی مسائل پشت پرده، موافق برکناری ایشان نیستم.

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com

برچسب ها:

با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک