سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۳/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۱۴۳۵۳
تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۰۸/۲۶ - ساعت ۱۷:۲۳
فرمانده پایگاه دریابانی قشم خبر داد؛

کشف خط لوله ۵۰۰۰ متری انتقال سوخت قاچاق در قشم

فرمانده پایگاه دریابانی قشم از شناسایی و انهدام ۵ هزار متر خط لوله انتقال سوخت قاچاق در روستای صلخ جزیره خبر داد.
کشف خط لوله ۵۰۰۰ متری انتقال سوخت قاچاق در قشم,

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از هرمز؛سرهنگ شهریار فتاحی، فرمانده پایگاه دریابانی قشم در گفتگو با خبرنگار ما گفت:در اجرای طرح مبارزه با قاچاق سوخت مرزبانان این پایگاه با انجام اقدامات اطلاعاتی موفق شدند مسیر انتقال سوخت قاچاقچیان را درسواحل یکی از روستاهای این جزیره و زیر ماسه های دریا شناسایی و منهدم کنند.

فتاحی اظهار کرد:مرزبانان روز گذشته با استفاده از منابع اطلاعاتی باخبر شدند قاچاقچیان در ساحل روستای صلخ اقدام به راه اندازی و بازسازی یک خط لوله انتقال سوخت قاچاق از ساحل به دریا هستند.

وی ادامه داد:براساس این خبر بلافاصله مرزبانان به موقعیت اعزام و پس از کمی جستجو موفق شدند ابتدای این خط لوله را در ساحل و انتهای آن را در دریا پیدا و سریعا اقدام به بیرون کشیدن لوله ها از زیر ماسه های دریا کردند.

فرمانده پایگاه دریابانی قشم خاطرنشان کرد:قاچاقچیان این خط لوله را که پنج هزار متر طول داشت را با استفاده از لوله های pvc در سایزهای چهار و پنج اینچی به طرز ماهرانه ای زیر ماسه های دریا پنهان و از آن طریق قصد داشتندسوخت قاچاق را از ساحل به دریا و درنهایت به شناورهای متخلف انتقال دهند.

 

 

انتهای پیام/

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک