پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۵/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس سیاسی | کد خبر: ۲۸۱۴۳۴۳
تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۰۸/۲۵ - ساعت ۱۲:۳۶
امام جمعه جاجرم:

شیعه امام زمان باید برای رفع حوائج مردم کوشا باشد

امام جمعه جاجرم گفت: شیعه امام زمان باید در رفع حوائج مردم کوشا باشد و دارای حسن خلق و در برابر مشکلات و سختی ها صبر و مقاومت داشته باشد.
شیعه امام زمان باید برای رفع حوائج مردم کوشا باشد,

به گزارش عصر اترک، حجت الاسلام موسوی، امام جمعه جاجرم در خطبه های این هفته ضمن عرض تسلیت به مناسبت شهادت امام یازدهم شیعیان امام حسن عسکری و تبریک آغاز امامت و ولایت امام زمان (عج) گفت: شیعیان و منتظران امام زمان دارای ویژگی های چون اهل تقوا، رعایت حلال و حرام خدا، اهل گذشت باشند و با پدر و مادر اقوامشان در ارتباط باشند.

وی گفت: شیعه امام زمان باید در رفع حوائج مردم کوشا باشد و دارای حسن خلق و در برابر مشکلات و سختی ها صبر و مقاومت داشته باشد.

حجت الاسلام موسوی با اشاره به خارج شدن پروژه خط ریل گلستان بجنورد مشهد از اولویت پروژه های کشور ابراز داشت: بارها و بارها در این تریبون مطرح کردیم که بجنورد می تواند به راحتی از طریق ریل جاجرم خودش را به راه آهن سراسری متصل کند.

وی خطاب به مسئولین استانی با بیان اینکه نگذارید احساس کنیم که نگاه دیگری به شهرستان ها دارید افزود: انتظار ما این است که بر اساس اعمال کار کارشناسی و بدون نگاه سیاسی به این پروژه نگاه ویژه داشته باشند.

انتهای پیام/

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک