جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۵/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس سیاسی | کد خبر: ۲۸۱۴۳۴۲
تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۰۸/۲۵ - ساعت ۱۲:۳۰
امام‌جمعه موقت بجنورد:

هفته وحدت بهترین فرصت برای ایستادگی در برابر استکبار جهانی است/ قوه قضاییه برخورد با اخلال گران اقتصادی را ادامه دهد

امام جمعه موقت بجنورد با بیان اینکه نبود وحدت بین مسلمانان سبب سوء استفاده استکبار شده است، هفته وحدت را بهترین فرصت برای ایستادگی در برابر استکبار جهانی عنوان کرد.
 هفته وحدت بهترین فرصت برای ایستادگی در برابر استکبار جهانی است/ قوه قضاییه برخورد با اخلال گران اقتصادی را ادامه دهد,

به گزارش عصر اترک، حجت‌الاسلام‌ رضا نوری، امام جمعه موقت بجنورد در آیین عبادی سیاسی نماز جمعه در محل مصلی امام خمینی (ره) بجنورد اظهار کرد: نبود اتحاد بین یک و نیم میلیارد نفر مسلمان  در58  کشور اسلامی باعث شده نتوانند درهیچ کدام از تصمیم گیری های مهم جهانی ورود پیدا کنند.

وی بابیان اینکه تمام قوانین نظام بین المللی برگرفته از ساختار لیبرال دموکراسی غرب است، افزود: کشورهای عضو شورای امنیت سازمان ملل متحد حقوق بشر را با  قوانین لیبرالی خود بر مسلمانان تحمیل می کنند.

حجت الاسلام نوری وجود فتنه‌ها و جنگ‌ها و گروه های تروریستی همچون طالبان در افغانستان را درنتیجه اقدامات فتنه‌گران و شیطان‌های جهان استکبار یعنی آمریکا و رژیم صهیونیستی دانست و تاکید کرد: نوری تاکید کرد: باید کشورهای اسلامی تفرقه و اختلافات را کنار بگذارند و ید واحده شوند.

امام‌جمعه موقت بجنورد هفته وحدت را زمان مناسب برای بازگشت کشورهای اسلامی به قرآن پیامبر و خانه خدا و حب اهل‌بیت دانست و ادامه داد: جنگ عربستان و یمن و ۵۵۰ هزار کشته در کشور یمن و نابودی این کشور و همچنین ایجاد رنج گرسنگی ازجمله اقدامات دشمن برای عقب نگه‌داشتن امت اسلامی است.

امام جمعه موقت بجنورد در بخشی دیگر از سخنان خود به آزادسازی سوسنگرد اشاره کرد و گفت: سوسنگرد با فرمان قاطع امام راحل ظرف ۲۴ ساعت آزاد شد که این عملیات با هماهنگی‌ حضرت آیت‌الله خامنه‌ای و شهید چمران انجام گرفت و ۵۰۰ نیروی محاصره شده در این منطقه نجات یافتند.

نوری در ادامه به اعدام اخلالگران اقتصادی اشاره کرد و افزود: امیدواریم قوه قضاییه همواره برخورد جدی با مفسدان اقتصادی را در دستور کار داشته باشد تا فساد ریشه کن و مردم به آرامش برسند.

انتهای پیام/

 

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک