شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۰/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس ورزشی | کد خبر: ۲۸۱۴۳۳۱
تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۰۸/۲۴ - ساعت ۷:۳۷
نایب رئیس هیئت کونگفو و هنرهای رزمی بانوان خراسان شمالی :

اولین المپیاد استعدادهای برتر بانوان کنگفوکار خراسان شمالی برگزار می شود

نایب رئیس هیئت کونگفو و هنرهای رزمی بانوان خراسان شمالی از برگزاری اولین المپیاد استعدادهای برتر بانوان کنگفوکار استان در بجنورد خبر داد.
اولین المپیاد استعدادهای برتر بانوان کنگفوکار خراسان شمالی برگزار می شود,

زکیه گرمه ای، نایب رئیس هیئت کونگفو و هنرهای رزمی بانوان خراسان شمالی در گفتگو با خبرنگار عصراترک اظهار کرد: مسابقات المپیاد استعدادهای برتر بانوان در رده سنی نوجوانان صبح جمعه 25 آبان در محل سالن کاراته مجموعه علیدخت بجنورد برگزار می شود.

وی ادامه داد: این مسابقه به همت وزارت ورزش برای اولین سال است که برگزار می شود و کسانی که موفق به کسب مقام های برتر شوند به مسابقات کشوری اعزام می شوند.

گرمه ای تعداد شرکت کننده گان تا کنون را 70 نفر در رده سنی بین 13 الی 15 سال اعلام کرد و گفت: شرکت کنندگان در 11 وزن ، +30، -32 ،-34،-36،-38،-41،-44،-47،-51،-55،-60، با هم به رقابت می پردازند.

نائب رئیس هیئت کونگفو و هنرهای رزمی بانوان استان افزود: این مسابقه در تمامی سبک های کونگفو اجرایی می شود و در انتها از هر وزن یک نفر برای اعزام به مسابقات کشوری انتخاب می شود.

وی در انتها گفت: مسابقات کشوری در تاریخ هفتم تا نهم آذر ماه به میزبانی سمنان برگزار می شود که از خراسان شمالی 11 ورزشکار و دو نفر به عنوان مربی و سرپرست حضور پیدا می کنند.

 

انتهای پیام/ رحمانی

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک