جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۶/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس ورزشی | کد خبر: ۲۸۱۴۳۰۳
تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۰۸/۲۲ - ساعت ۷:۳۶
رئیس هیئت بسکتبال خراسان شمالی:

دو تیم بسکتبال ازخراسان شمالی به مسابقات۳x۳ کشوری اعزام می شوند

رئیس هیئت بسکتبال خراسان شمالی از اعزام دوتیم بسکتبال به مسابقات۳x۳ کشوری در آذر ماه سال جاری خبر داد.
دو تیم بسکتبال ازخراسان شمالی به مسابقات۳x۳ کشوری اعزام می شوند ,

مهدی غفوریان، رئیس هیئت بسکتبال خراسان شمالی در گفتگو با خبرنگار عصراترک گفت: مسابقات بسکتبال 3*3 و 5*5 نخبگان کشور از ابتدای آذر سال جاری آغاز می شود.

وی با اشاره به اینکه از خراسان شمالی دو تیم خانم و آقا در قالب 3*3 اعزام می شوند، گفت: تیم آقایان با حضور 4 بازیکن و یک مربی و یک سرپرست از یکم تا چهارم آذر ماه و تیم بانوان ازپنجم تا هشتم آذر ماه با حضور 4 بازیکن و یک مربی و یک سرپرست در این مسابقات به رقابت می پردازند.

غفوریان افزود: مسابقات بانوان در شهر اردبیل و مسابقات آقایان در خوزستان برگزار می شود.

وی خاطر نشان کرد: کلاس داوری 3 در 3 با حضور ورژ آبکاریان مدرس فیبا و رئیس کمیته داوران فدراسیون بسکتبال کشور روز یازدهم آبان در سالن علیدخت بجنورد با شرکت 40 داور خانم و آقا از استان های مازندان، گلستان، خراسان شمالی و خراسان رضوی برگزار شد.

غفوریان بیان کرد: خراسان شمالی هشتمین استانی است که توانسته در ایران با حضور رئیس کمیته داوران فدراسیون این کلاس داوری را برگزار کند.

وی اضافه کرد: هیئت بسکتبال خراسان شمالی بعد از 12 سال خاموشی با توجه به عدم وجود سالن و تجهیزات با تمرین های ورزشکاران این رشته در سال جاری در رده سنی جوانان در گروه بانوان و در رده سنی نونهالان در گروه بانوان و آقایان موفق به کسب مقام سوم کشوری شدند.

غفوریان تصریح کرد: در حالیکه در سال 95 استان دارای دو داور آقا و یک داور خانم بود، هم اکنون این تعداد به 20 داور خانم و داور آقا ارتقا پیدا کرده است.

 

انتهای پیام/ رحمانی

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک