سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۳/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۱۴۲۴۱
تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۰۸/۱۸ - ساعت ۱۱:۵۹
امام جمعه جاجرم:

دشمنی چهل ساله آمریکا با انقلاب اسلامی را نباید فراموش کرد

امام جمعه شهرستان جاجرم گفت: دشمنی چهل ساله آمریکا با انقلاب اسلامی را نباید فراموش کرد .
دشمنی چهل ساله آمریکا با انقلاب اسلامی را نباید فراموش کرد ,

به گزارش عصر اترک، حجت الاسلام موسوی،امام جمعه شهرستان جاجرم در خطبه های عبادی سیاسی این هفته شهرستان جاجرم ضمن گرامیداشت هفته کتاب و کتابخوانی گفت: کتاب وسیله آرامش و معرفت افزایی است که باید سعی کنیم هم خود و هم فرزندانمان را مقید به خواندن کتاب های ارزشی کنیم.

 وی با بیان اینکه تنها محب اهل بیت بودن وسیله سعادت انسان ها را فراهم نمی کند ابراز داشت: زمانی حب اهل بیت در انسان ایجاد می شود که مطیع امرشان باشیم و در عمل هم اثبات کنیم حسینی هستیم.

 حجت الاسلام موسوی با اشاره به سخنان اخیر مقام معظم رهبری در جمع دانش آموزان افزود: دشمنی چهل ساله آمریکا با انقلاب اسلامی را نباید فراموش کرد و از طرفی دیگر باید فرهنگ مقاومت را ترویج دهیم و در برابر پیشرفت کشور احساس مسئولیت داشته باشیم.

 وی به استقرار تعزیرات در شهرستان جاجرم اشاره کرد و گفت: به دلیل نوسانات قیمت اجناس در بازار شهرستان در هفته ای گذشته مطرح کردیم که نقش تعزیرات باید پررنگ تر شود که خوشبختانه با رایزنی مسئولین این اتفاق افتاده است و مردم می توانند با آنها ارتباط بگیرند.

انتهای پیام/

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک