پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۵/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۱۴۱۵۵
تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۰۸/۱۳ - ساعت ۱۱:۱۸
 فرماندار اسفراین:

حسینی و عاشورایی هستیم ما را از تحریم و تهدید نترسانید

 فرماندار اسفراین در مراسم گرامی داشت یوم الله ۱۳ آبان ماه گفت: ما حسینی و عاشورایی هستیم مارا از تحریم ها نترسانید.
حسینی و عاشورایی هستیم ما را از تحریم و تهدید نترسانید,

به گزارش عصر اترک،  طاهر رستمی، فرماندار شهرستان اسفراین در مراسم گرامی داشت یوم الله ۱۳ آبان ماه با گرامی داشت این روز و تسلیت دهه آخر صفر اظهارکرد:  همه دنیا از این عشق حسینی و مکتب عاشورایی حیران مانده اند و مردم ایران پیرو و عاشق این مکتب هستند و با حضور پرشور در این راهپیمایی ثابت کردند که به آرمان های امام راحل و انقلاب بیشتر از قبل نزدیک تر شده اند.
 رستمی افزود: ۱۳ آبان ماه نماد استکبار ستیزی ملت ایران است و این استکبار ستیزی ما در طول تاریخ و از زمان قیام امام حسین شروع و اوج گرفت.
وی گفت: در ۱۳ آبان سال ۵۸ آمریکا به گمان خودش که می تواند این انقلاب را ناکام کند و یا به انحراف ببرد ،دانشجویان و دانش آموزان با تسخیر لانه جاسوسی که به فرموده امام راحل انقلاب دوم نام گرفت نقشه و توطئه آمریکا و استکبار جهانی را ناکام کردند.
فرماندار اسفراین با اشاره به تحریم های آمریکا علیه ایران تصریح کرد: عصبانیت آمریکا از سال ۵۸ تا به امروز ادامه دارد و امروز می بینیم بازگرداند ن تحریم ها را به در روز ۱۳ آبان اعمال می کنند تا بین نظام و مردم فاصله ایجاد کنند اما به فرمایش مقام معظم رهبری همیشه دچار خطای محاسباتی هستند و ملت ایران را نشناخته اند.
وی در ادامه با اشاره به فرمایشات امام راحل گفت: مردم ما حسینی و عاشورایی اند بنابراین  ما را از تحریم و تهدید نترسانید چرا که ما فرزند محرم و عاشوراییم و امروز میبینیم که عاشوراییان با حضور پر شور خود دوباره با آرمان های امام راحل و مقام عظمای ولایت تجدید بیعت کردند.
رستمی در پایان ادامه داد: بد عهدی کشور آمریکا بر همه جهانیان ثابت شده است ما ۴۰ سال تحریم شدیم ولی روی پای خود ایستادیم و فرمایشات امام راحل مبنی بر خود کفایی و تاکیدات مقام معظم رهبری مبنی بر اقتصاد مقاومتی و باور مردم که ما باید خودکفا شویم باعث شده است که در مقابل دشمنان بایستیم.
انتهای پیام/

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک