پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۵/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۱۳۹۵۳
تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۰۸/۰۶ - ساعت ۶:۱۱

درگیری خیابانی در اسفراین رنگ خون گرفت

فرمانده انتظامی شهرستان اسفراین  گفت: درگیری و نزاع بین چند نفر در یکی از خیابان های اسفراین منجر به قتل یکی از طرفین نزاع شد.
درگیری خیابانی در اسفراین رنگ خون گرفت,

به گزارش گروه دریافت خبر عصر اترک، سرهنگ جاوید مهری در تشریح جزئیات این حادثه اظهار کرد: شب گذشته با اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی 110 مبنی بر یک مورد نزاع و درگیری، بلافاصله ماموران کلانتری در محل حاضر و در بررسی های اولیه مشخص شد 4 نفر با یکدیگر درگیر شده‌اند و یکی از آنها به شدت مجروح شده است.

وی افزود: فرد مجروح شده، بلافاصله به بیمارستان منتقل شد که به علت شدت جراحات وارده در بیمارستان فوت و با توجه به  اهمیت موضوع عوامل پلیس آگاهی وارد عمل شدند.

این مقام انتظامی تشریح کرد: برابر تحقیقات انجام شده، علت درگیری خصومت و درگیری قبلی بین ضاربان و مقتول بوده است.

سرهنگ مهری تصریح کرد: در ساعات اولیه دو نفر از ضاربان و درگیرشوندگان شناسایی و در 2 عملیات متفاوت دستگیر وبه مقر انتظامی منتقل و تشکیل پرونده شد.

فرمانده انتظامی اسفراین با بیان اینکه یکی از متهمان متواری شده است، بیان داشت : بر حسب دستورات قضایی تحقیقات ادامه دارد و کارآگاهان در صددند تا متهم فراری را دستگیر نمایند.

وی گفت :  متهمان دستگیر شده تحت نظر قرار گرفتند تا قاتل اصلی مشخص و به بزه ارتکابی خود اعتراف کند.

سرهنگ مهری از شهروندان خواست آستانه تحمل خود را بالا ببرند و در صورت بروز مشکل به قانون مراجعه کنند تا شاهد چنین حوادثی نباشیم .

انتهای پیام/

 

 

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک