چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۴/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اقتصادی | کد خبر: ۲۸۱۳۸۷۱
تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۰۸/۰۱ - ساعت ۹:۱۳
استاندار مطرح کرد:

اختصاص یک میلیارد تومان اعتبار به شهرستان جاجرم

 استاندار خراسان شمالی از اختصاص مبلغ یک میلیارد تومان اعتبار به شهرستان جاجرم برای اجرا یا تکمیل برخی طرح های عمرانی خبر داد.
 اختصاص یک میلیارد تومان اعتبار به شهرستان جاجرم,

محمدرضا خباز، استاندار خراسان شمالی در حاشیه سفر به شهرستان جاجرم در گفتگو با خبرنگار عصر اترک اظهار کرد: مقرر شد تصمیمات لازم برای حل مشکلات اهالی سه بخش شهرستان اتخاذ و در بازه های زمانی مصوب، عملیاتی شود.

خباز با اشاره به همراهی ۱۴ نفر از مدیران کل و ۴ نفر از مدیران بانک های استان در این سفر اظهار کرد: هدفمان این بود که نمایندگان شوراها و شهرداریها مشکلاتشان را بیان کنند و مسئولین برای حلشان تصمیم گیری و برای اجرای برنامه ها زمان بندی کنند.

وی تصریح کرد: بسیاری از گرفتاری های مردم، شهر ها و شهرداری ها به وسیله ای هم افزایی، همدلی و مشارکت دستگاه های اجرایی حل می شود و نیاز به تخصیص اعتبار نیست.

 

وی با بیان اینکه در این جلسه مشکلاتی مثل تسهیلات بانکی، مشکلات کشاورزان و پرونده صندوق کارآفرینی امید و وضعیت جاده ها ... مطرح شد ابراز داشت: برای شهرستان جاجرم مبلغ یک میلیارد اعتبار در نظر گرفته ایم که با نظر فرماندار هر جایی که نیاز داشته باشد اختصاص می یابد.

 

خباز رسیدگی به مشکل تامین آب شرب و کشاورزی برخی روستاها و نواحی حاشیه ای شهری، تسریع در پرداخت مطالبات پیمانکاران، تسهیل پیمان سپاری و تامین اعتبار چند طرح عمده راهسازی و راهداری، تسهیل در پذیرش وثایق بانکی متقاضیان تسهیلات اشتغال و تامین اعتبار چند طرح زیرساختی از سوی کمیته برنامه ریزی شهرستان در سال آتی ازجمله نکات مطرح در این نشست اعلام کرد.

 

انتهای پیام/

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


نظرات شما
بام اسفراین | 1397/08/04
0
0
سلام به استاندار مهر بگید دهستان بام کنار شاه جهان باشه یه سد یه آب بند یه بند خاکی نداشته باشه! باور کردنش خیلی سخته لطفا اختصاصی خود استاندار این موضوع رو پیگیری بکنه همچنین ناحیه صنعتی بام زیر ساخت هایش کامل نیست و سرمایه داران سردرگم هستند
نام :
ایمیل
نظر
با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک