جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۵/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۱۳۸۴۰
تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۰۷/۲۹ - ساعت ۱۱:۴۶

فروش ۱۰۰هزار دینار به زائران اربعین با نرخ ۹۶ ریال

بنابر تهمیدات اندیشیده‌شده در بانک مرکزی، زائران اربعین حسینی می‌توانند مبلغ یکصدهزار دینار عراق را از طریق سازوکار طراحی‌شده در بانک ملی ایران خریداری کنند و اسکناس دینار را در سه شهر عراق و سه نقطه مرزی (مجموعاً پنجاه نقطه) تحویل گیرند.
 فروش ۱۰۰هزار دینار به زائران اربعین با نرخ ۹۶ ریال ,

به گزارش خبرگزاری تسنیم به نقل از روابط عمومی بانک مرکزی، در راستای تسهیل زیارت حضرت اباعبدالله الحسین(ع) در ایام اربعین حسینی، زائران می‌توانند از طریق بانک ملی ایران مبلغ یکصد هزار دینار عراق را با نرخ هر دینار 96 ریال و با پرداخت معادل ریالی آن خریداری کنند و اسکناس دینار را در نقاط مشخص‌شده شهرهای نجف، کربلا، کاظمین و همچنین سه نقطه مرزیِ مقابل مرزهای مهران، چزابه و شلمچه (داخل کشور عراق) تحویل گیرند.

بر همین اساس ضمن تأکید بر اینکه نیاز به مراجعه حضوری به هیچ یک از شعب بانک ملی نیست، تصریح می‌شود زائران می‌توانند با مراجعه به پایگاه اطلاعاتی بانک ملی ایران به‌آدرس WWW.BMI.IR از آخرین جزییات و شیوه اجرایی موضوع اطلاعات لازم را کسب کنند.

 

انتهای پیام/*

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com

برچسب ها:

با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک