جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۶/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس سیاسی | کد خبر: ۲۸۱۳۷۷۸
تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۰۷/۲۵ - ساعت ۲۰:۲۵
معاون سیاسی امنیتی استانداری خراسان شمالی:

هر کسی امنیت داخلی ما را هدف قرار دهد با جواب دندان شکن مواجه خواهد شد

معاون سیاسی امنیتی استانداری خراسان شمالی گفت: امروزه هر کسی امنیت داخلی ما را هدف قرار دهد با جواب دندان شکن مواجه خواهد شد.
  هر کسی امنیت داخلی ما را هدف قرار دهد با جواب دندان شکن مواجه خواهد شد,

به گزارش خبرنگار عصراترک، محمود ثمینی معاونت سیاسی امنیتی استاندار خراسان شمالی  با تسلیت ایام سوگواری اربعین و شهادت امام حسن مجتبی (ع) گفت: هر گاه هجمه ی دشمن بر مردم و نظام ما بیشتر شد مقاومت مردم در برابر این هجمه ها نیز بیشتر شد که این مقاومت باعث شده است که امروز کشور ما در منطقه خلیج فارس، خاورمیانه و حتی در دنیا حرف اول را می‌زند.
 وی گفت: در شرایط فعلی هر کسی که در مملکت در حال خدمت رسانی است و گامی برای اعتلای کشور قدم بر می‌دارد باید توجه داشته باشد که دشمن از هر حربه ای برای ضربه زدن به این مملکت استفاده خواهد کرد.
 ثمینی تصریح کرد: تلاش اصلی دشمن برای این است که ایران نتواند جشن ۴۰ سالگی پیروزی انقلاب اسلامی را بگیرد و این خیال باطلی است و دشمن باید بداند که با رهبری رهبر انقلاب و حضور مردم همیشه در صحنه ما پیروزی انقلاب اسلامی را تا زمان ظهور امام زمان جشن خواهیم گرفت.
 وی افزود: نعمت ارزشمندی که تا کنون در مقابل استکبار جهانی ایستاده است نعمت بزرگ وجود رهبری و مردم همیشه در صحنه است که دیدیم در زمان رهبری امام خمینی چگونه در مقابل استکبار جهانی ایستادگی کرد و چه پس از آن هم در زمان مقام معظم رهبری این کشتی را با موفقیت اداره کردند.
 معاون استاندار خراسان شمالی با اشاره به خدمات گسترده پس از انقلاب به مردم گفت: در حال حاضر می بینیم که به برکت انقلاب اسلامی در تمامی روستاهای بالای ۲۰ خانوار جمعیت، تمامی خدمات وجود دارد و با وجود تحریم های گسترده و کارشکنی های دشمن آهنگ توسعه متوقف نشده است.
 ثمینی افزود: ما امروزه در بسیاری از فناوری ها بخصوص فناوری جنگ افزار ها پیشرفت زیادی داشته ایم و برای دفاع از کشورمان پیشرفته ترین موشک ها را می سازیم و امروزه میبینیم که اگر کسی امنیت ملی ما را هدف قرار دهد با جواب دندان شکنی مواجه خواهد شد همانطور که در قضایای گذشته با همت نیروهای سپاه جواب آنها را با موشک دادیم.
 معاون استاندار خراسان شمالی با اشاره به ابعاد مختلف جنگ اقتصادی نیز گفت: با توجه به مشکلات اقتصادی امروز، ما باید شرایطی را فراهم آوریم که با همدلی و همکاری و ایجاد یک بستر آرام، سرمایه گذاران به راحتی سرمایه گذاری کنند تا هم باعث افزایش تولید و رفع بیکاری شود و هم باعث شود  منویات رهبری در رابطه با اقتصاد مقاومتی اجرا شود.
گفتنی است در انتهای این مراسم نیز با تقدیر از تلاش های ۲۰ ماهه جواد نوروزی، طاهر رستمی به عنوان فرماندار جدید شهرستان اسفراین معرفی شد.

انتهای پیام/

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک