جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ - ۴/۱۹/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۱۳۷۳۰
تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۰۷/۲۳ - ساعت ۱۲:۱۵

برگزیت وارد فاز جدیدی می‌شود

یک روزنامه اتریشی اخباری از دیدار وزیر برگزیت در کابینه انگلیس و مذاکره‌کننده ارشد اتحادیه اروپا در امور برگزیت کسب کرده که نشان می دهد مراحل خروج انگلیس از اتحادیه وارد مرحله جدیدی شده است.
برگزیت وارد فاز جدیدی می‌شود,

به گزارش خبرگزاری مهر، روزنامه استاندارد در مطلبی اختصاصی نوشت: «دومینیک راب» وزیر برگزیت و «میشائیل بارنیه» مذاکره‌کننده ارشد اتحادیه اروپا در امور برگزیت شب گذشته در بروکسل با یکدیگر دیدار و گفتگو کردند. 

بارنیه در این دیدار اذعان داشت که برغم تلاش های دو طرف و تصمیم دولت انگلیس برای تحقق به موقع برگزیت هنوز توافق محسوسی در این زمینه بدست نیامده است. 

از سوی دیگر وزیر برگزیت در کابینه انگلیس نیز اظهار داشت: لندن در نظر دارد روند گفتگوهای فشرده در خصوص برگزیت را کلید زده تا در زمان تعیین شده قبل خروج انگلیس از اتحادیه اروپا محقق شود. 

به نوشته روزنامه استاندارد بارنیه قرار است روز چهارشنبه گزارشی را در اختیار سفرای کشورهای عضو اتحادیه اروپا در بروکسل قرار دهد. پیش بینی می شود که با ارائه گزارش بارنیه مراحل اجرایی برگزیت وارد مرحله جدیدی شود.

بر اساس توافق قبلی قرار است انگلیس تا ماه مارس ۲۰۱۹ میلادی از اتحادیه اروپا خارج شده باشد.

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com

برچسب ها:

با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک