جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ - ۴/۱۹/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۱۳۶۷۹
تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۰۷/۲۰ - ساعت ۱۳:۵۷
امام جمعه بجنورد:

اسراف عیب مردم و وابستگی به بودجه نفت عیب دولت است

امام جمعه بجنورد اسراف را عیب مردم و وابستگی به بودجه نفت را عیب دولت بیان کرد و گفت: باید از خان فروشی نفت پرهیز کرده و تبدیل آن به فراورده‌های نفتی تولید برای کشور ثروت آفرینی شود.
اسراف عیب مردم و وابستگی به بودجه نفت عیب دولت است ,

به گزارش عصر اترک، حجت الاسلام ابوالقاسم یعقوبی، امام جمعه بجنورد  در آئین عبادی سیاسی نماز جمعه، در محل مصلی امام خمینی (ره)  اظهار کرد: دشمنانی که خودشان باطل هستند با پوشیدن لباس حق به دنبال ضربه زدن به حق هستند.
وی افزود: مسلمان با بصیرت کسی است که حق را در برابر باطل انتخاب می‌کند و از حرکت در مسیر باطل که پرسروصدا است اما عاقبت ندارد جلوگیری می‌کند.

نماینده ولی فقیه در خراسان‌شمالی آمریکا و نظام استکبار را به دنبال زیر سلطه بردن کشور ها در لباس و در ظاهر  حمایت از حقوق بشر  برشمرد درحالی که با پرتاب موشک و به جان هم انداختن انسان‌ها نشان داده است که نیت و باطن دیگری دارد.
حجت الاسلام یعقوبی با اشاره به ششمین سالگرد ورود مقام معظم رهبری به خراسان شمالی گفت:  ۴۰ سال است که مردم ایران از نعمت ولایت فقیه برخوردار هستند و تا به امروز از حضورش بهره مند شده اند.
وی تاکیدکرد:  امروز دشمنان اسلام در تلاش هستند جمهوری اسلامی را  به انتها رسیده است، معرفی کنند.

حجت الاسلام یعقوبی گفت: اما در حال حاضر ایران به اندازه ای قدرتمند شده است که اکنون ۲۵۰ شبکه با زبان فارسی به صورت شبانه‌روزی برضد آن فعالیت می‌کنند. 
امام جمعه بجنورد رهبر حکیم ، فرزانه، انقلابی و جهادی کشور، جوانان دانشمند خلاق و مبتکر و وحدت و یکپارچگی ملت جمهوری اسلامی را سه عامل به بن بست نرسیدن جمهوری اسلامی ایران برشمرد.
وی ادامه داد: اقتدار، عظمت و شکست ناپذیری سه مولفه مهم در جمهوری اسلامی است گرچه عده‌ای خائن در داخل که دست‌نشانده دشمنان هستند مردم را همواره ناامید می‌کنند اما جمهوری اسلامی باثبات و صلابت راه در مسیر اهداف خود را ادامه می‌دهد.
یعقوبی با اشاره به تصویب شدن لایحه سی اف تی گفت: نمایندگان مردم در مجلس و اعضاء شورای نگهبان باید در این زمینه هوشیار بوده تا دیگر شاهد جریان فرجام نافرجام در کشور نباشیم و کلاه بزرگی بر سر ملت ایران نرود.

انتهای پیام/

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک