جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ - ۴/۱۹/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۱۳۶۴۶
تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۰۷/۱۷ - ساعت ۱۰:۴۵

تنها ۲۰ درصد روستاهای جرگلان از اینترنت پر سرعت برخوردارند

رئیس شورای شهرستان رازوجرگلان و عضو شورای بخش جرگلان گفت: تنها ۱۵ الی ۲۰ درصد روستاهای بخش جرگلان از اینترنت پرسرعت برخوردار است .
تنها ۲۰ درصد روستاهای جرگلان از اینترنت پر سرعت برخوردارند,

واحد خالدی، عضو شورای بخش جرگلان در گفتگو با خبرنگار عصر اترک اظهار کرد: روستاهای برخوردار شامل کرپشلی ، یکه سعود بالا و پایین و دویدخ است که از ADSL استفاده می کنند .

وی افزود: از عصر حاضر به عنوان عصر ارتباطات یاد می شود ولی متاسفانه بخش جرگلان از امکانات ارتباطی بی بهره است و مردم را دچار مشکل می کند .

وی با اشاره به سفر استاندار در هفته گذشته به مرکز شهرستان و پیگیری مشکلات گفت :در هفته گذشته مشکلات اینترنت ضعیف بخش جرگلان به سمع و نظر استاندار رسید وی پیگیری برطرف کردن مشکل چند روستا از جمله دهستان حصارچه و نوار مرزی را داد .

وی همچنین عدم آنتن دهی در ۸ روستای جرگلان خبر داد وگفت: ۸ روستای جرگلان شامل قره آقاچ محمدنفس، قره آقاچ حاج آشور، آیری قایه، قره قانلو، بهار، قوری دره، بویاخلی و ییلاق از آنتن دهی تلفن همراه بی بهره هستند .

عضو شورای بخش جرگلان همچنین گفت:  آنتن دهی در دیگر روستاهای جرگلان مانند حصارچه پایین و بالا، قره پالچق، کیلوپنجه و چال تلپک نیز بسیار ضعیف است و همه جای این روستاها را پوشش نمی دهد .

وی از وجود تنها ۴ دکل تلفن همراه و اینترنت در جرگلان خبر داد و خاطرنشان کرد : تنها در ۴ روستا از جمله در کرپشلی، دویدخ و یکه سعود دکل وجود دارد و در گرکز نیز دکل ساخته شده است ولی راه اندازی نشده است

خبرنگار:رحیمی

انتهای پیام/

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


نظرات شما
شهاب الدین برزین | 1397/07/19
0
0
واقعا درست فرمودید دستون دردنکه خانم رحیمی
نام :
ایمیل
نظر
با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک