جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ - ۴/۱۸/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۱۳۶۳۹
تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۰۷/۱۶ - ساعت ۱۳:۲۱
رئیس فرهنگ وارشاد شهرستان فاروج:

بخش نوقلمان جشنواره شعر، خون تازه در رگ جریان های شعری استان است

رئیس فرهنگ وارشاد شهرستان فاروج گفت:  اختصاص بخش نوقلمان در ششمین جشنواره شعر ،  خون تازه ای به رگ جریان های شعری استان وارد می کند .
بخش نوقلمان جشنواره شعر، خون تازه در رگ جریان های شعری استان است,

جواد نظری در گفتگو با خبرنگار عصر اترک اظهار کرد: ششمین جشنواره شعر خراسان شمالی به میزبانی فاروج در آبان ماه برگزار می شود.

وی با بیان اینکه این جشنواره در سه بخش اصلی، ویژه و نوقلمان برگزار می‌شود، افزود: در بخش اصلی موضوع اشعار آزاد خواهد بود و در بخش ویژه نیز شاعران می‌توانند آثار خود را با موضوعات قرآن و عترت، نماز، ادبیات دفاع مقدس و ادبیات انقلاب به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

جواد نظری آخرین مهلت ارسال اشعار را، 14 آبان عنوان کرد و افزود: در دو بخش شعر آزاد و کلاسیک، نفرات برتر شهرستان ها به صورت جداگانه قدردانی می شوند.

وی با بیان اینکه بخش نوقلمان ویژه شاعران رده سنی کمتر از 15 سال است، بیان داشت: با توجه به اجرای طرح استعدادیابی در سطح شهرستان فاروج به همت انجمن های ادبی و فرهنگی و هنری که از پس احساس نیاز به اضافه شدن نیروهای جوان به انجمن ها انجام شد، اختصاص این بخش به جشنواره در سراسر استان می تواند گام موثری در جذب این نیروها به جریان های شعری و ادبی شود.

نظری با اشاره  اینکه شاعران خراسان شمالی می توانند اشعار خود را در همه قالب های شعری ارسال کنند و  هر شاعر، امکان ارسال سه اثر در هر بخش را دارد افزود: دبیرخانه جشنواره در شهرستان فعالیت خود را آغاز کرده و جلسات منظمی برای برپایی هرچه بهتر ششمین جشنواره شعر استان، برگزار می کند.

وی یادآورشد: زمان برگزاری اختتامیه ششمین جشنواره شعر استان در سی ام آبان ماه است.

انتهای پیام/

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک