جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۵/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۱۳۶۰۹
تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۰۷/۱۲ - ساعت ۱۴:۲۷
فرمانده سپاه حضرت جوادالائمه(ع) خراسان شمالی:

بسیج آمادگی کمک به دولت برای خدمت به مردم را دارد

فرمانده سپاه حضرت جوادالائمه(ع) خراسان شمالی در همایش اقتدار عاشورایی سپاهیان حضرت محمد رسول الله (ص): بسیج برای دفاع از همه ارزش های انقلاب اسلامی این آمادگی را دارد که همچنان مثل گذشته برای کمک به دولت در میدان کارزار در کنار مردم باشد
بسیج آمادگی کمک به دولت برای خدمت به مردم را دارد,

به گزارش خبرنگار عصراترک صبح امروز سردار سیدحسن مرتضوی فرمانده سپاه حضرت جوادالائمه(ع) خراسان شمالی در همایش اقتدار عاشورایی سپاهیان محمدرسول الله(ص) گفت: خدا را شاکریم که توانستیم در آستانه چهلمین سالگرد عمر بابرکت انقلاب اسلامی، با برگزاری این تجمع عظیم شور و نشاط و سرور همراه با بصیرت و آگاهی و ایمان واستقامت در سراسر کشور اسلامی مان موج بزند.

وی باقدردانی همه دست اندرکارانی که با تلاش جهادی خود در نقاط محروم استان، رنج و آلام مردم را به اندازه توان خود کاهش دادند، گفت: 600 گروه جهادی را در سطح استان سازماندهی وتجهیز کرده ایم تا عرصه های مورد نیاز خدمت را شناسایی بکنند و خودشان را آماده خدمت رسانی به به مردم استان در مناطق محروم نمایند.

فرمانده سپاه حضرت جوادالائمه(ع) خراسان شمالی ابراز امیدواری کرد در آینده گزارش صلابت ونظم واقتدار خودمان را خدمت مقام معظم رهبری گزارش دهیم.

وی اظهار کرد: امروز در مرحله پایانی رزمایش، روح خدمت گذاری و امادگی وانسجام برای رویایرویی با دشمنان اسلام دربسیجیان موج می زند.

سردار مرتضوی ضمن تقدیر و تشکر از همه مسئولینی که با همکاری وهمدلی، زمینه خدمت رسانی بیشتر بسیجیان را فراهم کردند، اعلام کرد: امروز با صبر مردم و تدبیر دولت مردانمان در آستانه برطرف شدن بعضی از مشکلات اقتصادی مردم هستیم لذا بسیج برای دفاع از همه ارزش های انقلاب اسلامی این آمادگی را دارد که همچنان مثل گذشته برای کمک به دولت در میدان کارزار در کنار مردم باشد .

 

انتهای خبر/

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک