شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۰/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس سیاسی | کد خبر: ۲۸۱۳۴۵۵
تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۰۷/۰۲ - ساعت ۷:۶
نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی:

پاسخ کوچکترین تهدید داده می شود

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی با بیان اینکه زمان بزن در رویی تمام شده است، گفت: پاسخ کوچکترین تهدید داده می شود.
پاسخ کوچکترین تهدید داده می شود,

به گزارش عصر اترک، حجت الاسلام ابوالقاسم یعقوبی، نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی در دیدار مسئولین و اعضای ستاد گرامیداشت هفته دفاع مقدس ضمن گرامیداشت هفته دفاع اظهار کرد: دشمن تصور نمی کرد طفل انقلاب بتواند هشت سال مقاومت کند درحالی که آن طفل اکنون به چهل سالگی خود رسیده است ولی دشمن همچنان این نگاه احمقانه را نسبت به ایران دارد و در فکر براندازی است.

حجت الاسلام یعقوبی تاکید کرد: امروز انقلاب اسلامی در چهل سالگی خود قادر است دشمن را در هوا، زمین و دریا زمین گیر کند.

وی با بیان اینکه امروز زمان بزن و دررویی نیست، افزود: هرکس ایران را کوچکترین تهدید کند پاسخش را خواهد دید، اقتدار جمهوری اسلامی در دنیا اثبات شده است.

امام جمعه بجنورد با بیان اینکه آفت یک کشور این است که دشمن خود را کوچک بپندارد، گفت: باید قدرت دفاعی و اقتدار کشور تقویت شود .

وی عده و توان مقابله با دشمن رمز پیروزی هر کشوری است، اضافه کرد: کشور ما به حمدالله همه این موارد را دارد و در سایه اقتدار کسی توان تهاجم را ندارد.

حجت الاسلام یعقوبی در عین حال تصریح کرد: پرداختن به دشمنان خارجی نباید ما را از برخی دشمنان داخلی غافل کند.

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: ما هرچه داریم از دفاع مقدس داریم و شهدای ما در دوران مقدس، انقلاب اسلامی را سند دار کردند.

وی ادامه داد: ملت ایران در 8 سال دوران دفاع مقدس زمانی که تنها بود توانست جلوی استکبار بایستد بنابراین امروز که انقلاب به جهان صادر شده است کسی جرات تجاوز به آن را ندارد.

وی با اشاره به اینکه ملت ایران تاریخ ساز و تمدن ساز است و به همین جهت دشمن از انقلاب اسلامی هراس دارد، گفت: سر و صدای استکبار از قدرتش نیست بلکه از ضعف آنهاست و انقلاب ما در گلوی استکبار گیر کرده و مایه خصم دشمن شده است.

حجت الاسلام یعقوبی خاطر نشان کرد: هفته دفاع مقدس باید هفته نمایش اقتدار ایران در جهان باشد و با دنیای موشک باید با زبان موشک حرف زد وامروز این ظرفیت در انقلاب اسلامی موجود شده است.

انتهای پیام/

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک