شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۱۹/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۱۳۴۴۴
تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۰۶/۳۱ - ساعت ۱۴:۲

تعطیلی غیر مجاز نانوایی های جرگلان/ بخشدار: نظارت ها به خوبی انجام نمی شود

بخشدار جرگلان امروز در بازدید های روزانه خود یکی از مسایل مهم جرگلان که تعطیل بودن نانوایی ها در برخی روزها را مورد بررسی قرار داد .
تعطیلی غیر مجاز نانوایی های جرگلان/ بخشدار: نظارت ها به خوبی انجام نمی شود,

پولاد نجاهی در گفتگو با خبرنگار عصر اترک اظهارکرد: کوتاهی متصدیان نانوایی ها در خرید آرد باعث تعطیلی نانوایی ها شده است .

وی افزود :امروز ۳۱ شهریور اکثر نانوایی های دهستان حصارچه و برخی نانوایی های دهستان جرگلان تعطیل شده است که این تعطیلی از طرف خوده صاحبان نانوانی ها و کوتاهی در خرید آرد صورت گرفته است .

وی گفت: نانوایان در زمان خرید آرد، دیر اقدام کرده و یا در مصرف آرد و تهیه نان مدیریت نکرده اند و حالا ۳۱ شهریور آردی برای پخت نداشتند .

وی افزود: خرید آرد در مرحله اول یک تا هفتم برای ۱۵ روز اول و از شانزدهم  تا بیست ودوم برای نیمه دوم ماه انجام می شود که متاسفانه تدبیر لازم برای روز آخر صورت نگرفته است .

بخشدار جرگلان ادامه داد : امروز در بازدید های خود از روستاهای همچون بچه دره ، حصارچه، کرپشلی اولیا، کرپشلی سفلی و برخی کلاته های آن ملاحظه شد که نانوایی ها تعطیل است که برای برخورد با صاحبان نانوایی ها هماهنگی های لازم با اداره صنعت، معدن و تجارت و همچنین فرمانداری انجام شد .

وی همچنین در بخشی از صبحت های خود به کم کاری ادارات مرتبط اشاره کرد و اظهار داشت : نظارت های لازم و کافی و دقیق از سوی ادارت مرتبط همچون صنعت، معدن و تجارت و همچنین شبکه بهداشت بر نانوایی های و پخت نان در بخش جرگلان صورت نمی گیرد .

گفتنی است بخش جرگلان دارای ۴۶ روستا است که ۱۵ روستای آن در دهستان حصارچه قرار دارد و در این ۴۶ روستای جرگلان بیش از ۵۰ نانوایی  فعال وجود دارد که برخی روستاها مانند یکه سعود و گرکز دارای  ۶ و۴ نانوایی هستند .

خبرنگار:رحیمی

انتهای پیام/

 

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک