چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۳/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۱۳۴۲۹
تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۰۶/۲۷ - ساعت ۱۳:۳۷
نماینده مردم پنج شهرستان خراسان شمالی در مجلس مطرح کرد:

قوه قضاییه به موضوع هتاکی های رسانه ای ورود کند/ توهین به مقدسات ریشه یابی شود

نماینده مردم پنج شهرستان خراسان شمالی در مجلس درباره هتاکی های برخی از رسانه ها در شایعه پراکنی علیه زوار عراقی و عزاداری های ماه محرم گفت: وظیفه قوه قضاییه است که به این موضوع رسیدگی کند و اجازه سوء استفاده از این حرمت ها را ندهد.
قوه قضاییه به موضوع هتاکی های رسانه ای ورود کند/ توهین به مقدسات ریشه یابی شود,

علی قربانی، نماینده مردم پنج شهرستان خراسان شمالی در پاسخ به این سوال عصر اترک ، درخصوص چرایی عدم برخورد با رسانه هایی که نقش قابل توجهی در شایعه پراکنی علیه زوار عراقی داشتند، اظهار کرد: ورود، رسیدگی و مقابله با هتاکی ها همچنین توهین به مقدسات و محرمات مذهبی با قوه قضاییه، دستگاه های امنیتی همچنین وزارت فرهنگ و ارشاد است.

قربانی تصریح کرد: درصورتیکه قوه قضاییه نخواهد نسبت به این موضوع ورود کند، نمایندگان مجلس در نطق هایشان به قوه قضاییه تذکر خواهند داد.

وی خاطر نشان کرد: دستگاه قضا وظیفه دارد که هتاکان را احضار و این مسئله را بررسی و ریشه یابی کند که مشخص شود این موضوع از کجا آب می خورد.

وی در ادامه با تاکید بر این نکته که باید به محرمات و باورهای دینی تمام ادیان احترام گذاشته شوند، عنوان کرد: در این برهه از زمان که به سر می بریم کشور به وحدت و همبستگی ملی نیاز دارد و در این شرایط نباید مسائلی این چنینی بوجود آید.

قربانی در خاتمه تصریح کرد: مردم این سرزمین اعتقاد عمیقی به امام حسین(ع) و قیام عاشورا دارند بنابراین این حرکت سخیف هتاکی به باورهای دینی شیعیان، بر روی اعتقاد این مردم اثر نخواهد گذاشت و همانطور که مردم باورهای دینی خود را حفظ کرده اند، حفظ خواهند کرد.

انتهای پیام/

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک