شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۱۹/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس سیاسی | کد خبر: ۲۸۱۳۴۲۴
تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۰۶/۲۶ - ساعت ۱۶:۵۴
قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور گفت:

نفوذ پذیری "ایران" در منطقه نقشه های دشمن را نقش برآب کرده است / بخش عمده ای از مشکلات امروز ناشی از سومدیریت هاست

دشمن اعتراف کرده است که علی رغم تمام سرمایه گذاری هایی که دولت آمریکا در جهت رسیدن به اهداف خود انجام داده است، به نتیجه نرسیده است و عدم موفقیت خود را نفوذ پذیری ایران در منطقه دانستند.
 نفوذ پذیری

به گزارش عصراترک، نصرت الله لطفی، قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور و رئیس ستاد چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران امروز دوشنبه 26 شهریور ماه در جمع اصحاب رسانه استان گفت: مردم خراسان شمالی با تقدیم کردن بیش از سه هزارشهید به کشور در واقع ولایت مداری، شهید پروری خود را ثابت کردند.

وی ادامه داد: باید آیین بزرگداشت مناسبت ها و ایام الله 40 سالگی انقلاب یک حرکت کم هزینه و با تاثیر گذاری و ماندگاری باشد.

لطفی کارآمدترین مانور، را مانور انسانی دانست و گفت: امروز کشور از لحاظ نظامی و دفاعی به خود متکی است، اما فراتر از همه ی این ها حضور مردم در صحنه است که می تواند کارساز باشد.

وی گفت: سیاه نمایی ها، تبلیغات و جوسازی های دشمن در آستانه 40 سالگی انقلاب با سیل خروشان مردم تبدیل به یاس دشمن می شود.

لطفی به حساس و سرنوشت سازبودن مقطع فعلی جامعه اشاره کرد و گفت: نظام سلطه با محوریت آمریکا براساس ارزیابی که دارند، در صورتی خود را قدرت اول دنیا می دانند که بتوانند بر قلب آسیا تسلط پیدا کنند.

وی ادامه داد: لیکن علی رغم تمام سرمایه گذاری هایی که دارند، اعتراف کردند که با هزینه کرد هفت هزار میلیارد دلار موفق به نتیجه نشدند و عدم موفقیت را نفوذ پذیری ایران در منطقه دانستند.

لطفی خاطر نشان کرد: لذا آمریکا بر سر دوراهی قرار گرفته است، یا باید از قدرت اول دنیا بودن چشم پوشی کند یا باید مقاومت ایران در منطقه را بشکند.

وی مهم ترین هدف دشمنان را جدایی مردم از نظام و حاکمیت خواند و افزود: دشمنان مردم را هدف قرار داده اند، هر نظامی را می توان شکست داد مگر نظامی که بر پایه مردم باشد.

لطفی نقش رسانه، را نقش محوری دانست و گفت: باید از مسئولین مطالبه کنید که به تشریفات، برگزاری چند جلسه و سخنرانی اکتفا نکنند، بلکه باید در آستانه ی 40 سالگی انقلاب به نمایش گذاشتن کارنامه انقلاب و پاسخ به شبهات پرداخت.

وی ازمهم ترین وظایف رسانه ایجاد امید در دل مردم و انسجام همه ی اقشار و احترام به همه ی سلایق خواند و گفت: می توان با مقایسه مشکلات زمان حال با قبل از انقلاب به مردم روحیه امیدواری داد.

وی افزود: درواقع امروز سرنوشت اسلام به سرنوشت جمهوری اسلامی ایران گره خورده است و نیازما انسجام و هماهنگی در مقام عمل است.

لطفی گفت: امروز در حال کارزارهستیم اما سلاح های جنگ امروز توپ و تانک نیست اما اثرات جنگ نرم بیشتر از جنگ سخت است.

لطفی با اشاره به اینکه در این وضعیت گروه بیکاران، مستمری بگیران و حقوق بگیران بیشترین آسیب را متحمل می شوند، گفت: مسئولین باید پاسخگوی عملکرد گذشته خود باشند، اشتباهات را قبول کنند و لباس رزم واقعی برای جبران اشتباهاتشان بپوشند.

وی یادآور شد: مسئولان اگر صادقانه عمل نکنند به اسلام خیانت کرده اند، امروز گرانی را نفی نمی کنیم ولی احساس گرانی بر واقعیت آن بر جامعه غلبه کرده است.

لطفی اضافه کرد: قبل از انقلاب خط فقر 46 درصد بود در حالی که امروز به 9 درصد رسیده است.

وی ادامه داد: هدف دشمن در واقع جلوه دادن ناکارآمدی دولت و متهم کردن آن ها به فساد است در حالی که دولت باید بماند و مشکلاتش را حل کند.

لطفی اسلامی بودن، مردمی بودن و استکبار ستیزی را از مهم ترین ویژگی های جمهوری اسلامی ایران دانست و گفت: همه ی مناسبتهای پیش رو جهت بصیرت افزایی و زدن مشت محکمی بر دهان دشمن است.

 

 

انتهای پیام / رحمانی

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک