جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۵/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۱۳۳۷۸
تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۰۶/۲۱ - ساعت ۱۶:۰

۲۴۰۰ حلقه لاستیک احتکار شده در قم کشف شد

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت قم از کشف 2 هزار و 400 حلقه لاستیک احتکار شده در این استان خبر داد و گفت: این درحالی است که قم با کمبود لاستیک مواجه است.
2400 حلقه لاستیک احتکار شده در قم کشف شد,

به گزارش مشرق، محمود سیجانی در جلسه کارگروه تنظیم بازار در استانداری قم افزود: این تعداد قابل توجه لاستیک توسط بازرسان کشف شده است که باید در کمیته منتخب که نمایندگانی از اداره کل تعزیرات حکومتی ، سازمان صمت و اتحادیه صنف مربوطه در آن حضور دارند نسبت به وضعیت آن رسیدگی شود.

وی اضافه کرد: با مشکل کمبود لاستیک خودروهای سنگین جاده ای و سبک روبرو هستیم که این امر باید توسط اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان طبق قانون پیگیری شده تا نیاز استان تامین شود.

بیشتر بخوانید:

مسئول عرضه کالاهای احتکار شده چه کسی است؟

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت قم در ادامه به موضوع تامین گوشت مورد نیاز استان اشاره کرد و گفت: با هماهنگی دستگاه های مربوطه در تامین گوشت مشکلی وجود ندارد و این محصول با قیمتی کمتر از قیمت متعارف کشوری تامین شده است .

سیجانی با توجه به نیاز هیات ها به گوشت افزود: کالاهایی شامل گوشت و مرغ گرم و منجمد با قیمتی پایین تر از بازار به منظور تامین نیاز هیات های مذهبی، تکایا و حسینیه ها در حال توزیع می باشد .

وی ادامه داد: در روز اول ماه محرم 19 تن گوشت توسط هیات ها خریداری شده است که این رقم نسبت به سال های قبل افزایش یافته است.

سیجانی همچنین گفت: در خصوص شیرخشک مورد نیاز مصرف استان قم نیز تدابیری اندیشیده شده است و مشکلی در این زمینه نیز وجود ندارد.

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com

برچسب ها:

با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک