جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۵/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس دیدنی ها | کد خبر: ۲۸۱۲۳۱۶
تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۰۶/۲۰ - ساعت ۵:۵۲

خدمت بدون دستمزد کارگران بسیجی اسفراین ۱۲۰ میلیون تومان سودآوری داشت

کارگران بسیجی با جمع آوری بیش از 40 تن ضایعات فولادی در کارخانه فولاد اسفراین توانستند 120 میلیون به این کارخانه کمک کنند.
خدمت بدون دستمزد کارگران بسیجی اسفراین 120 میلیون تومان سودآوری داشت,

به گزارش عصر اترک، در رزمایش شیفت ایثار که به همت 120 نفر از بسیجیان جامعه کارگری شهرستان اسفراین برگزار شد بیش از 40 تن قراضه های فولادی به ارزش 120 میلیون تومان در مجتمع صنعتی اسفراین جمع آوری شد.
محمد خوش اخلاق مدیر کارگاه های ذوب مجتمع صنعتی اسفراین در این باره گفت: همزمان با سراسر کشور رزمایش شیفت ایثار با حضور ۱۲۰ نفر از بسیجیان مجتمع صنعتی اسفراین با هدف جمع آوری قراضه های فولادی مانده از سال های قبل برگزار شد.
وی گفت: در این رزمایش به همت بسیجیان بیش از ۴۰ تن انواع قراضه های فولادی به ارزش ۱۲۰دمیلیون تومان جمع آوری شد که به زودی در چرخه تولید قرار خواهد گرفت.
همچنین به طور همزمان رزمایش خدمت رسانی در شرکت آلومینا و کارخانه شمش جاجرم با حضور ۱۰۰ نفر از بسیجیان قشر کارگری برگزار شد.
کارگران بسیجی شرکت آلومینا جاجرم، به منظور خدمات رسانی، کمک به تولید، بهره وری و کمک به واحد تولیدی تحت عنوان "شیفت ایثار" خارج از شیفت کاری، بدون هیچ چشم داشت و دستمزدی در محیط کار خودشان حضور یافتند و در عرصه بازیافت مواد، جمع آوری ضایعات، تعمیر و نگهداری، ایمنی و بهداشت و غیره فعالیت کردند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

انتهای پیام/

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک