پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۴/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۱۱۶۴۵
تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۰۶/۱۱ - ساعت ۳:۵۲
فرمانده سپاه شهرستان مانه و سملقان خبر داد:

رزمایش و نمایش اقتدار عاشورایی سپاهیان حضرت محمد رسول الله (ص) ۲ در مانه و سملقان

فرمانده ناحیه مانه و سملقان از برگزاری رزمایش و نمایش اقتدار عاشورایی سپاهیان حضرت محمد رسول الله (ص) 2 طی 24 ساعت از صبح دهم شهریورماه تا صبح یازدهم شهریور ماه خبر داد.
رزمایش و نمایش اقتدار عاشورایی سپاهیان حضرت محمد رسول الله (ص) 2 در مانه و سملقان,

به گزارش عصر اترک به نقل از  پایگاه خبری آشخانه، فرمانده ناحیه مانه و سملقان در گفتگو با خبرنگار ما با اشاره به رزمایش اقتدار بسیج اظهار کرد: رزمایش و نمایش اقتدار عاشورایی سپاهیان حضرت محمد رسول الله (ص) 2 طی 24 ساعت از صبح دهم شهریورماه تا صبح یازدهم شهریور ماه برگزار می شود.
روح الله محمدی با بیان این که این رزمایش در دو سطح برگزار خواهد شد، گفت: رزمایش اقتدار با حضور 450 نیروی بسیجی گردان بیت المقدس و 15 گروه جهادی 300 نفره در قالب رزمایش های نظامی و خدمت رسانی به عرصه های محروم شهرستان اجرا می شود.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان با اشاره به اهداف این رزمایش و ستون کشی در سطح شهر و شهرستان، عنوان کرد: ناامید کردن دشمنان نظام و انقلاب با حضور مقتدرانه بسیجیان، به دشمنان اثبات می کنیم که مردم، بسیجیان و مسئولان پای آرمان های انقلاب هستند.
وی در ادامه افزود: در پی رجز خوانی آمریکایی ها، فشارهای اقتصادی و کم توجهی مسئولان، رزمایش اقتدار بسیجیان در سطح شهرستان سبب تقویت روحیه ملی و مایه ی امید دوستداران انقلاب و رعب و وحشت دشمنان نظام می شود.
روح الله محمدی مکان رزمایش گردان های بیت المقدس را در منطقه عمومی روستای رسالت (قلعه خان) اعلام و بیان کرد: راهپیمایی شبانه، آموزش های نظامی، آزمون تربیت بدنی و آمادگی جسمانی، دوره های امنیتی، دفاعی و امداد و نجات از برنامه های این رزمایش هستند.
وی اظهار کرد: گروه های جهادی نیز خدمات رسانی به عرصه های محروم، بازسازی خانه های نیازمندان، خدمات مشاوره ای و پزشکی نیز در حاشیه شهر را در راستای محرومیت زدایی انجام می دهند.
انتهای پیام / فیروزبخت

 
خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


نظرات شما
ناشناس | 1397/06/13
0
0
درود بیکران بر سپاهیان و بسیجیان سر افراز . اگر نبود تولید موشک و پهباد و انرژی هسته ای ، استکبار تاکنون بارها به کشور ما حمله نظامی می کرد .اما با این اقدامات نیروهای نظامی و صنایع دفاعی ما و با این پیشرفتهای عظیم در تولید نواع سلاح های بازدارنده ، استکبار جهانی هیچ غلطی نمی تواند بکند . زنده باد سپاهیان و بسیجیان غیرتمندتحت رهبری قاعد عظمی حضرت ایت ا... خامنه ای .
نام :
ایمیل
نظر
با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک