چهارشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ - ۴/۱۶/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۱۱۱۵۷
تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۰۶/۰۴ - ساعت ۲:۲۱

کشف انبار احتکار برنج در مانه و سملقان

فرمانده انتظامی شهرستان "مانه و سملقان" از کشف انبار احتکار برنج و دستگیری متهم در این شهرستان خبر داد.
کشف انبار احتکار برنج در مانه و سملقان,

به گزارش گروه دریافت خبر عصر اترک، سرهنگ "علی حسین رختیانی" با اعلام جزئیات این خبر گفت: در پی اعلام خبری مبنی بر اینکه فردی با هویت معلوم اقدام به نگهداری مقدار قابل توجهی ارزاق عمومی از نوع برنج در یک انبار غیر مجاز می نماید، بلافاصله موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.
وی با اشاره به اینکه ماموران با هماهنگی مقام قضائی به همراه کارشناسان مربوطه به محل مورد نظر اعزام شدند، افزود: ماموران در بازرسی از این انبار موفق به کشف 61 تن برنج که به صورت غیر مجاز انبار شده بود، شدند.
این مقام انتظامی با اشاره به اینکه در بررسی های بعمل آمده ارزش کالای کشف شده 6 میلیارد ریال اعلام شد، خاطر نشان کرد: در این عملیات ماموران موفق شدند تعداد 1 نفر متهم را دستگیر و به مقر انتظامی منتقل نمایند.
فرمانده انتظامی شهرستان مانه و سملقان با تاکید بر اینکه این انبار پلمپ و متهم نیز بعد از تشکیل پرونده به همراه مستندات مربوطه برای انجام مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد، از مردم خواست تا برای کمک به اقتصاد جامعه و برخورد با محتکران هرگونه اخباری در این خصوص را از طریق پل ارتباطی 110 به پلیس اطلاع نمایند.

انتهای پیام / ف

 
خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک