پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۵/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۱۰۸۸۶
تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۰۵/۲۵ - ساعت ۴:۳۵

گروه ۱۵ نفره مجلس برای بررسی مسائل اقتصادی هفته آینده تشکیل میشود

سخنگوی هیات رئیسه مجلس گفت: هفته آینده گروه ۱۵ نفره ای در مجلس برای بررسی مسائل اقتصادی کشور و ارائه پیشنهاد، تشکیل می‌شود.
گروه ۱۵ نفره مجلس برای بررسی مسائل اقتصادی هفته آینده تشکیل میشود,

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ بهروز نعمتی از تشکیل یک گروه ۱۵ نفره در مجلس برای چاره‌اندیشی در خصوص مشکلات اقتصادی کشور خبر داد و اظهار داشت: قرار است هر سه فراکسیون سیاسی مجلس (ولایی، امید و مستقلین) هرکدام ۵ نفر صاحبنظر در حوزه اقتصاد کلان، صنعت، تولید و حوزه‌های مشابه آن را انتخاب و معرفی کنند و با هم این جمع ۱۵ نفره را تشکیل دهند.

به گزارش مهر؛ وی با بیان اینکه اعضای این گروه ۱۵ نفره هفته آینده انتخاب می‌شوند، تصریح کرد: فعالیت این گروه به صورت غیررسمی و مشورتی خواهد بود و با توجه به وضعیت اقتصادی کشور، در موضوعات اقتصادی به صحن مجلس و دولت پیشنهاد ارائه می‌دهند.

سخنگوی هیات رئیسه مجلس تأکید کرد: هنوز اعضای پیشنهادی فراکسیون‌ها برای حضور در این گروه مشخص نشده‌اند و هفته آینده این کار صورت می‌گیرد و مدت زمان فعالیت این گروه نیز توسط خود فراکسیون‌ها تعیین خواهد شد.

 

انتهای پیام/

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک