پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۴/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۱۰۸۷۵
تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۰۵/۲۴ - ساعت ۶:۲۰

سه محور اصلی ارتباطی موتور پیشرفت و توسعه در رازوجرگلان / قراداد ۵ میلیارد تومانی جهت احداث جاده قازان قایه به آیرقایه

 رجب زاده معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار به همراه قربانی نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی و با حضور محمد زارعی فرماندار راز و جرگلان ، بخشداران جمعی از مدیران استانی و شهرستانی از پروژه های عمرانی شهرستان از جمله راه ارتباطی قازان قایه – آیرقایه ، ساختمان بخشداری جرگلان ، سد غلامان ، راه ارتباطی راز – پیربز،شیرین دره  بازدید کردند.
سه محور اصلی ارتباطی موتور پیشرفت و توسعه در رازوجرگلان / قراداد ۵ میلیارد تومانی جهت احداث جاده قازان قایه به آیرقایه,

به گزارش عصر اترک، رضا رجب زاده معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار در این بازدید با بیان اینکه احداث محور ارتباطی قازان قایه به آیرقایه از اهمیت ویژه ای برخوردار است  ، گفت : اهمیت این محور در دو شهرستان رازوجرگلان و مراوه تپه برای استان ما و استان گلستان در دو بخش است ، یک بخش محور مواصلاتی است که روستاهای زیادی در این دو شهرستان از آن بهره مند میشوند و بخش دیگر در خصوص کوچ عشایر حائز اهمیت است که مسیر عبور عشایر است .

رجب زاده اظهار داشت : بازگشایی این محور کمک ویژه ای به حفظ ظرفیتهای عشایر منطقه خواهد کرد ‌.

وی افزود : این محور به طول ۳۱کیلومتر است که برای ۱۴کیلومتر از طول این مسیر مبلغ ۵میلیارد تومان قرارداد بسته شده است ‍.

معاون استاندار ابراز امیدواری کرد در آینده این مسیر به طور کامل به بهره برداری برسد تا مردم عزیزمان بتوانند از برکات آن بهره مند شود .

 

سه محور در رازوجرگلان از اولویت های اصلی رازوجرگلان به منظور خروج از بن بست است

علی قربانی نماینده ‍ مردم در مجلس شورای اسلامی نیز در این بازدید گفت : یکی از اصلی ترین خواسته های مردم این منطقه ، احداث و بهره برداری محورهای قازان قایه به آیرقایه، راز به شیرین دره و تازه قلعه به دربند و میان زو است .

وی افزود : این سه محور از اهمیت بالایی برخوردار است و از اولویت های اصلی شهرستان به منظور خروج از بن بستی می باشد .

نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی گفت : با بهره برداری از این راهها در راستای رفع محرومیت شهرستان گام مهمی برداشته خواهد شد .

با احداث و بازگشایی محورهای اصلی ارتباطی موتور توسعه و پیشرفت در رازوجرگلان به حرکت در می آید .

 

 

محمد زارعی فرماندار راز و جرگلان نیز در این بازدید به خدمات گسترده دولت در سطح روستاهای شهرستان اشاره کرد و افزود : گاز رسانی به تمامی روستاهای شهرستان در دستور کار قرار گرفته است و اکثر روستاهای شهرستان از این نعمت برخوردار شده اند .

وی افزود : نوسازی و احداث چندین باب مدرسه ، احداث مرکز جامع سلامت دهستان باغلق  از دیگر خدمات دولت تدبیر و امید به روستاییان عزیز است .

زارعی توسعه ، عمران و آبادانی شهرستان را اولویت برنامه ها برشمرد و افزود : با احداث و بازگشایی محورهای ارتباطی در سه نقطه از شهرستان که این شهرستان را از بن بست نیز خارج خواهد کرد ، موتور توسعه و پیشرفت شهرستان به حرکت در می آید و امیدواریم این امر در آینده نزدیک اتفاق بیفتد

نماینده عالی دولت در شهرستان به پرداخت تسهیلات اشتغال پایدار روستایی و عشایری از سوی دولت هم اشاره کرد و افزود : تخصیص این میزان تسهیلات ۴ درصد زمینه ساز اشتغال در روستاها خواهد بود و مردم عزیز ما بایستی از تمامی ظرفیت ها برای برخورداری از این تسهیلات بهره ببرند .

محور جرگلان به گلستان از یک ماه قبل آغاز و تاکنون در حدود ۲۵ هزارمتر مکعب خاک برداری شده است.

انتهای پیام/

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک