جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۶/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۱۰۸۱۶
تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۰۵/۲۳ - ساعت ۵:۵۰

"جنگ نمیشود مذاکره نمیکنیم" داغ‌ترین هشتگ توییتر فارسی در خراسان شمالی شد

سخنان روز گذشته حضرت آیت الله خامنه‌ای با واکنش کاربران شبکه‌های اجتماعی مواجه شد و هشتگ "جنگ نمیشود مذاکره نمیکنیم" به داغ‌ترین هشتگ توییتر فارسی تبدیل شد.

به گزارش عصر اترک؛ رهبر معظم انقلاب روز گذشته در دیدار با اقشار مختلف مردم با اشاره به حرف‌های بی ادبانه مقامات رژیم امریکا درباره تحریم، جنگ و مذاکره گفتند: تأکید می کنیم جنگ نخواهد شد و مذاکره نخواهیم کرد.

حضرت آیت الله خامنه ای افزودند: البته آنها مسئله جنگ را صریحاً مطرح نمی کنند اما درصددند با اشاره و کنایه، «شبح جنگ» را ایجاد و بزرگ کنند تا ملت ایران و یا ترسوها را بترسانند.

ایشان در همین زمینه تأکید کردند: جنگی رخ نخواهد داد چرا که ما مثل گذشته هیچ وقت شروع کننده جنگ نخواهیم بود و امریکایی‌ها هم حمله را آغاز نمی کنند چون می دانند که صددرصد به ضررشان تمام خواهد شد زیرا جمهوری اسلامی و ملت ایران ثابت کرده اند به هر متعرّضی، ضربه بزرگ‌تری وارد خواهد کرد.

این سخنان حضرت آیت الله خامنه‌ای با واکنش کاربران شبکه‌های اجتماعی مواجه شد و هشتگ #جنگ_نمیشود_مذاکره_نمیکنیم به داغ‌ترین هشتگ توییتر فارسی در خراسان شمالی تبدیل شد.

 

 

 

 

 

 

انتهای پیام/

 

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک