پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۵/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۱۰۷۹۴
تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۰۵/۲۳ - ساعت ۴:۴۳
عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی:

برخورد با محتکران باید قاطع و محکم باشد

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه بیشتر گرفتاری ها و مشکلات مردم بخاطر احتکارها، سو مدیریت و نفوذی هایی است که در دستگاه های دولتی نفوذ کرده اند، خواستار برخورد قاطع مسئولین با محتکران شد.
برخورد با محتکران باید قاطع و محکم باشد  ,

عبد الرضا عزیزی، عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار عصر اترک، اظهار کرد: طی چهل سال گذشته گلایه های مردم از کم و کاستی ها نبوده بلکه از بی عدالتی هایی است که انجام شده است.

 

عزیزی افزود: قطعا باید با افرادی که با ارز 4200 تومانی کالا وارد کشور کرده و آن را احتکار می کنند تا به قیمت دلار 10000 تومانی بفروشند، مبارزه کنند.

 

نماینده مردم شیروان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه نظارت ها باید با تمام نیروها و قوی تر از قبل انجام شود، گفت: عده قلیلی هستند که در جامعه التهاب ایجاد می کنند.

 

وی در پاسخ به نقش بسیج مردمی و سپاه در کشف انبارهای کالاهای احتکار شده و اعلام آمادگی فرمانده سپاه برای مبارزه با مفاسد اقتصادی گفت: هردستگاهی که در این زمینه ورود کنند و بتواند بخشی از مشکلات مردم را مرتفع کند، قابل تقدیر است و در این زمینه باید محکم عمل کرد.

 

عزیزی خاطرنشان کرد: مردم از اینکه با مفسدان اقتصادی و اخلال‌گران در بازار  با قاطعیت برخورد نمی شود، گلایه دارند و  ساماندهی وضعیت موجود را از حقوق شهروندی اعلام کرد.

 

انتهای پیام/

 

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک