پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۵/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۰۹۱۱۳
تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۰۵/۰۷ - ساعت ۳:۵۷

متخلف زنده گیری آهو در اسفراین به دادگاه معرفی شد

رئيس اداره حفاظت محيط زيست اسفراين گفت: پس از کسب اطلاع این اداره مبنی بر زنده گیری یک راس آهو در روستای سارمران، مامورین یگان حفاظت  به محل اعزام شدند.
متخلف زنده گیری آهو در اسفراین به دادگاه معرفی شد,

روح الله لایق، رئيس اداره حفاظت محيط زيست اسفراين در گفتگو با خبرنگار عصر اترک، اظهارکرد: پس از هماهنگی قضائی با قاضی کشیک و حکم بازرسی از منزل نامبرده و اظهارات وی مبنی بر کشف آهو در حاشیه روستای سارمران  (زیستگاه دشتی آهو حیوان حمایت شده) و ذبح آهو و انتقال به شهرستان  اسفراین، محیط بانان فرد متخلف را دستگیر و پس از تشکیل پرونده قضائی به دادگاه معرفی شد.

وی افزود: متاسفانه این متخلف با این عمل خودخواهانه خود پس از کشف حیوان و ذبح آن باعث نابودی یک راس حیوان حمایت شده شهرستان شد.

لایق خاطرنشان کرد: همچنین بر اساس آخرین نرخ بهای جانوران وحشی به لحاظ مطالبه ضرر و زیان وارده به محیط زیست، جریمه قابل پرداخت از بابت صید و شکار غیرمجاز هر راس آهو  معادل یکصد میلیون ریال تعیین شده است که متهم می بایست آن را به حساب دولت واریز کند.

انتهای پیام/

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک