جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ - ۴/۱۹/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس ورزشی | کد خبر: ۲۸۰۸۸۹۳
تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۰۵/۰۳ - ساعت ۲۳:۵۹

پیام تشکر علیرضا بیرانوند از مقام معظم رهبری

دروازه‌بان شماره یک تیم ملی ایران و باشگاه پرسپولیس با انتشار پیامی نسبت به ابراز لطف رهبر معظم انقلاب اسلامی واکنش نشان داد.
پیام تشکر علیرضا بیرانوند از مقام معظم رهبری,

به گزارش ایسنا، علیرضا بیرانوند که با درخشش در جام جهانی 2018 روسیه باعث شد رهبر معظم انقلاب اسلامی در پیامی از او به عنوان الگو در میان اعضا هیات دولت یاد کند، با انتشار پیامی از حسن توجه رهبر معظم انقلاب تشکر کرد.

در متن پیام بیرانوند آمده است:

"رهبر عزیزم!

توصیف خوشحالی‌ام در واژه‌ها نمی‌گنجد. تمجید حضرتعالی مطمئنا قوت قلب برای ما در مسابقه‌های آتی خواهد بود. بدون شک به همراه دیگر اعضای تیم ملی در آوردگاه‌های بین‌المللی با تمام توان و با جان و دل برای سربلندی ایران عزیزمان و خرسندی مردم تلاش خواهیم کرد".

به گزارش ایسنا،‌ امروز صفحه اینستاگرام رهبر معظم انقلاب اسلامی فیلمی را منتشر کرد که در آن ابتدا صحنه پنالتی دروازه‌بان تیم ملی در تقابل با کریستانو رونالدو و در ادامه بخشی از فرمایشات مقام معظم رهبری خطاب به هیات دولت و تقدیر ایشان از علیرضا بیرانوند دیده می‌شود.

هم‌چنین علیرضا بیرانوند پیش از این با حضور در تحریریه ایسنا، تمجید رهبری از عملکرد ملی‌پوشان ایران در جام جهانی 2018 را برای خود و سایر بازیکنان زمینه ساز انگیزه و تلاش بیشتر برای اهتزار پرچم مقدس جمهوری اسلامی دانسته بود.

انتهای پیام

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک