شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۰/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۰۸۸۵۵
تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۰۴/۳۱ - ساعت ۶:۷
فرمانده سپاه جوادالائمه خراسان شمالی:

آرمان های امام راحل در حال محقق شدن است/ مشکلات کشور بخاطر سوء مدیریت ها است

فرمانده سپاه جوادالائمه خراسان شمالی گفت: ایران اسلامی توانسته ابهت دشمنان بزرگ را بشکند و امروز شاهد هستیم آرمان های امام راحل در حال محقق شدن است.
آرمان های امام راحل در حال محقق شدن است/ مشکلات کشور بخاطر سوء مدیریت ها است,

به گزارش عصر اترک، سردار سید حسن مرتضوی، فرمانده سپاه حضرت جوادالائمه استان  روز یکشنبه در دومین جشنواره مالک اشتر سپاه شیروان اظهار کرد: ما توانسته ایم با عمل به آرمان های انقلاب اسلامی، ابهت دشمنان بزرگ را بشکنیم  بطوری کعه تدابیر امام راحل امروز در حال تحقق است و نقاط استراتژیک در تصرف رزمندگان است.

وی افزود: دشمن بدنبال شکستن وحدت مسلمانان است اما بعد از گذشت ۴ سال از ائتلاف غربی - عربی دنبال موفق به اجرای نقشه های خود در یمن نشدند و هم اکنون موشک های نقطه زن انصارالله عرض  اندام می کنند.

وی تاکید کرد: روزگاری برای ورود ایران به مجامع بین المللی مانع می گذاشتند اما امروز کسی که از مجامع خارج می شود آمریکاست و اینها بخاطر انقلاب ماست.

سردار مرتضوی با بیان اینکه  پیشرفت انقلاب در داخل کشور هم پای پیشرفت انقلاب در خارج از کشور نیست، گفت: امروز به بخاطر بعضی از کاستی ها و سوء مدیریت ها کار جلو نمی رود.

وی با بیان اینکه نقش مردم در همه پیروزی ها ممتاز و برجسته است، تاکید کرد: کسانی باید کشور را مدیریت کنند که توان ادای حق مطلب را داشته باشند تا شان مردم حفظ شود.

وی افزود: اگر مسوولین در همه مسوولیت ها روحیه خدمت گزاری را بالا ببرند به راحتی می توانیم مسایل کشور را کنترل کنیم .

فرمانده سپاه جوادالائمه خراسان شمالی تصریح کرد:  باید توان داخلی را بارور کنیم و آنرا تبدیل به الگو کنیم و اتفاقی رقم بخورد که تمام ظرفیت ها پای کار بیایند تا شاهد فقر و نداری و بیکاری و ضعف مدیریت نباشیم.

سردار مرتضوی خاطرنشان کرد: بسیجیان ما خط شکن هستند و حضور بسیج در هیچ عرصه ای نباید خالی باشد.

انتهای پیام/

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک