شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۱۹/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۰۸۸۵۴
تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۰۴/۳۱ - ساعت ۵:۹
استاندار خراسان شمالی:

فرماندار جدید جاجرم اصلاح طلب معتدل است/فرماندار سابق مشاور استاندار می شود

استاندار خراسان شمالی با بیان اینکه یکی از شعارهای دولت تدبیر امید استفاده از همه ظرفیت های جناحی است گفت: آذری، فرمغاندار جدید شهرستان جاجرم از طیف اصلاح طلب معتدل، فرزند شهید و از نیروهای وزارت کشور است که مقطعی بخشدار بودهو در اداره خود هم به عنوان رئیس مشغول به کار بوده است.
فرماندار جدید جاجرم اصلاح طلب معتدل است/فرماندار سابق مشاور استاندار می شود,

 

به گزارش عصر اترک به نقل از  پایگاه خبری جاجرم؛ استاندار خراسان شمالی در آیین تودیع محبی و معارفه آذری به سمت فرمانداری شهرستان جاجرم ضمن تکریم هفته کرامت گفت: دشمنان کشور این روزها فشار های زیادی را تحت عناوین مختلف به کشور می آورند و این دولت و مردم و کشور مقابل آنها ایستاده اند و هیچ وقت کشوربا این همه هجمه های گوناگون مواجه نبوده است.

وی با بیان خدمات ارزشمند  محبی بعنوان فرماندار در شهرستان جاجرم، ابراز داشت: از محبی به عنوان مشاور استانداری استفاده خواهیم کرد و از خدمات و تلاش های ایشان تقدیر و تشکر می کنیم.

صالحی با بیان اینکه یکی از شعارهای دولت تدبیر امید استفاده از همه ظرفیت های جناحی است و ضمن اشاره به فعالیت های رضا آذری گفت: جناب آقای آذری از طیف اصلاح طلب معتدل است و از فرزندان شهدا و از نیروهای وزارت کشور و مقطعی هم بخشدار بوده است و در اداره خود هم به عنوان رئیس مشغول به کار بوده است.

استاندار خراسان شمالی در ادامه خطاب به فرماندار جدید از وی خواست که فضای رسانه ها و نقد ها را آزاد بگذارند و آزادی بیان و آزادی پس از بیان بدهند و راهکارهای ایجاد اشتغال در شهرستان را مشخص و عملی کنند.

در ادامه طبع شاعری استاندار هم گل کرد و با اشاره به شعر ماه مبارک رمضان گفت:

آذری آمد و محبی رفت

صد شکر که این آمد و

 صد حیف که آن رفت

 

امام جمعه شهرستان جاجرم  نیز در این آیین ضمن تبریک دهه کرامت گفت: از خدمات و تلاش های محبی در مدتی که در شهرستان جاجرم بوده است تقدیر و تشکر می کنیم و امیدواریم در پست آتی خود موفق و موید باشند و همین طور خیر مقدم عرض می کنیم خدمت فرماندار جدید شهرستان که یادگار فرزند سردار شهید آذری هستند که امیدواریم در شهرستان موفق و موید باشند.

وی با بیان اینکه اگر اهل ذکر الله باشیم خدمت به مردم را فراموش نمی کنیم و از ولی نعمتهایمان غافل نخواهیم شد ابراز داشت: مسئولیت در جمهوری اسلامی یک نعمت است که باید با خدمت به مردم و احترام به آنها شکر گذاری کرد.

حجت الاسلام موسوی با اشاره به زلزله زدگان سنخواست گفت: تشکر می کنیم از کسانی که به زلزله زدگان کمک کردند اما امیدواریم خدمات به زلزله زدگان در این هوای گرم ادامه داشته باشد.

محبی، فرماندار سابق جاجرم نیز در این آیین با بیان اینکه در آینده نزدیک امید ها و خبر های خوبی از شهرستان جاجرم خواهیم شنید، گفت: در حوزه های مختلف فعالیت های گوناگونی را انجام دادند که از همه مسئولین اجرای و استاندار قبلی و فعلی و تمامی کسانی که به ما کمک کردند تقدیر و تشکر می کنیم.

وی در ادامه به فعالیت های خود در شهرستان جاجرم اشاره کرد و گفت: از همه گروه های سیاسی ، منتقدان و مخالفان بابت همراهی دراین چند سال   تشکر میکنم.

محبی با بیان اینکه از همه ی مخالفانی که ناثواب بنده را در این چند وقت اخیر تخریب کردند و تهمتهای فراوان زدند می گذرم ابراز داشت: افتخارم این است در مدت حضور در فرمانداری جاجرم با تمام توان کار کرده ام و هیچ گاه کاری برخلاف منافع شهرستان انجام نداده ام.

 

انتهای پیام/

 

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک