جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۶/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۰۸۴۶۱
تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۰۴/۲۶ - ساعت ۵:۵۸
مدیرعامل سازمان آتش نشانی بجنورد:

اخذ تاییدیه ایمنی برای پایانکار الزامی است

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بجنورد با بیان اینکه نظارت ها در زمان صدور پایانکار با اعمال دقت نظر بالا و در راستای ایجاد ایمنی درساختمانها انجام می گیرد، گفت: اخذ تاییدیه ایمنی برای پایانکار الزامی است.
اخذ تاییدیه ایمنی برای پایانکار الزامی است,

 آتش پاد مجید گریوانی، مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بجنورد در گفتگو با خبرنگار عصر اترک اظهار کرد:  با فعالیت واحد پیشگیری ، طی 3 ماه اول سال 97 درمجموع 103 تاییدیه ایمنی صادر شده است .

گریوانی افزود : تمام تلاش مجموعه آتش نشانی درواحد پیشگیری و آموزش بر کاهش خسارت و کاهش اتفاقات به مدد ارتقای سطح آگاهی عموم معطوف است و درهمین راستا طی همین مدت برای استعلامات تجاری 27 مورد و 387استعلام مسکونی صادر شده است.

این مسئول ادامه داد: دربحث آموزش و افزایش سطح آگاهی عمومی با برنامه ریزی های مدونی که داشتیم درسطوح مختلف جمعیتی برنامه های آموزشی را ارائه داده ایم که در مجموع 3 هزار و 116 نفر ساعت در سطوح مهد کودک ها ، مدارس ، ادارات ، پرسنل و جمعیت دانشگاهی آموزش دیدند.

آتش پاد گریوانی خاطرنشان کرد: درسه ماهه اول امسال 137 عملیات اتفای حریق و 217 عملیات امداد و نجات به انجام رسیده است و طی این عملیات 206 مورد نجات یافته و 17 مصدوم شده اند.

انتهای پیام

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک