پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۵/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۰۸۴۵۷
تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۰۴/۲۶ - ساعت ۳:۴۹
فرمانده انتظامی خراسان شمالی خبر داد:

برگزاری رزمایش امنیت و آرامش ۲ در خراسان شمالی، ۲۸ تیر ماه جاری

فرمانده انتظامی خراسان شمالی از برگزاری رزمایش امنیت و آرامش 2 در خراسان شمالی طی روزهای 28 و 29 هفته جاری خبر داد و گفت: این رزمایش با مشارکت نیروهای مسلح استان برگزار می شود.
برگزاری رزمایش امنیت و آرامش 2 در خراسان شمالی، 28 تیر ماه جاری,

به گزارش خبرنگار عصر اترک، سردار علیرضا مظاهری، فرمانده انتظامی خراسان شمالی ظهر امروز در نشست خبری در بجنورد اظهار کرد: رزمایش امنیت و آرامش 2 در روز پنج شنبه هفته جاری با حضور مسئولان استانی، لشکری و کشوری همچنین با مشارکت نیروهای مسلح استان ( نیروی انتظامی، سپاه، ارتش) آغاز می شود و در پایان روز جمعه هفته جاری نیز به پایان می رسد.

سردار مظاهری با بیان اینکه این رزمایش با هدف تمرین و ارتقای توان نیروهای مسلح استان برگزار خواهد شد، اعلام کرد: این رزمایش در شهرستان های بجنورد، شیروان، اسفراین و مانه و سملقان برگزار می شود.

وی خاطر نشان کرد: در این رزمایش دستگاه های خدمات رسان شامل اورژانس، هلال احمر، شرکت های آب، برق، گاز و مخابرات استان نیز شرکت خواهند کرد.

فرمانده انتظامی خراسان شمالی در بخشی دیگر از سخن خود با اشاره به اینکه در این رزمایش 21 برنامه عملیاتی اجرایی خواهند شد، عنوان کرد: اجرای سناریوی فضای سایبری، ستون کشی نیروها، تمرینات مرزبانی و یگان ویژه، عملیات کمین و ضد کمین، جابجایی مقرها، آمادگی برای حوادث طبیعی ( سیل، زلزله، آتش سوزی) از جمله این برنامه ها هستند.

انتهای پیام/

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک