جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۶/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۰۸۴۴۴
تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۰۴/۲۵ - ساعت ۵:۳۲

دومین جشنواره مالک اشتر در اسفراین برگزار شد

دومین جشنواره مالک اشتر با معرفی رده های برتر ناحیه مقاومت بسیج شهرستان اسفراین برگزار شد.
دومین جشنواره مالک اشتر در اسفراین برگزار شد,
به گزارش عصر اترک به نقل از  سپهرآیین ، سردار مرتوضوی فرمانده سپاه حضرت جواد الائمه خراسان شمالی در دومین جشنواره مالک اشتر شهرستان اسفراین گفت: با آنکه دشمنان در پی این هستند که چهلمین سال پربرکت انقلاب اسلامی را در کام مردم تلخ کنند اما میبینیم که با استقامت،صبر و کارآمدی شرایطی فراهم شده است که جبهه انقلاب اسلامی بر نقاط استراتژیک دنیا تسلط پیدا کرده که این باعث ایجاد همبستگی بین مسلمانان شده است.

وی گفت: با آنکه امروزه دشمنان به دنبال محو انقلاب اسلامی هستند اما میبینیم که انصار حزب الله و انصار الله یمن تحت تاثیر انقلاب اسلامی پا به میدان گذاشتند و همه هیمنه پوشالی دشمنان را متزلزل کردند که با کوچکترین حرکت دشمن شاهد پاسخ دندانشکن از سوی آن ها هستیم که به عنوان نمونه می توان به حرکت کوچک رژیم صهیونیستی اشاره کرد که با پاسخ دندان شکن نیروهای فلسطینی مواجه شد.

سردار مرتضوی با اشاره به اقتدار انقلاب اسلامی در منطقه و دنیا افزود: وقتی فرستاده ویژه رهبری در روسیه حاظر می شود میبینیم که چطور مورد استقبال رئیس جمهور روسیه قرار می گیرد و یا در گذشته زمانی که رئیس جمهور قدرتمند دنیا به محض ورود به کشور چگونه به دیدار رهبری می رود.

وی تصریح کرد:  امروزه تسلط رزمندگان اسلام در نقاط حساس و استراتژیک دنیا نشآت گرفتهاز هوشمندی مقام معظم رهبری است و همه این افتخارات را مدیون شهدا و مدیریت انقلابی و قاطع امامین انقلاب هستیم.

فرمانده سپاه خراسان شمالی با تاکید بر اهمیت وجود اشراف در سپاه و بسیج گفت: در موضوع اشراف نقش مدیریت قرآنی دارای اهمیت زیادی است و میزان اثر گذاری و اثر بخشی زمانی می تواند ملموس باشد که ما بتوانیم  با فهم درست از قرآن و تجربیات علم مدیریت بزرگان که در طول مدیریت خودشان به ما آموختند بهره ببریم.

سردار مرتوضی در ادامه با تاکید بر نقش مسجد در خنثی سازی هجمه های دشمن گفت: اگر جمله معروف امام که فرمودند مسجد سنگر است را باور کنیم می توانیم در همه عرصه ها موفق باشیم و اگر جوانان با مسجد مانوس شوند تحت تاثیر هجمه های آنچنانی دشمن قرار نمی گیریم.

وی با بیان قدرت بازدارندگی سپاه در تمامی عرصه ها گفت: امروزه قدرت سپاه به حدی است که اگر فرمانده کل قوا اراده کنند مانند پتکی بر روی دشمنان فرود خواهیم آمد که نمونه آن را در خلیج فارس مشاهده کردیم و امروزه قدرت بازدارندگی سپاه مورد قبول همه دشمنان است.

فرمانده سپاه خراسان شمالی در انتها با نقش اتکا بر نیروی درونی کشور اظهار کرد: متاسفانه امروزه ما در درون نظام با افرادی مواجه هستیم که هنوز خودباوری و عزت درونی را باور ندارند و نگاه آن ها به خارج از کشور و دشمنان است که تحت تاثیر دشمن قرار می گیرند و امروزه سه آفت سستی ، غفلت و تن پروری در برخی مدیران ما بوجود آمده که مسئولین باید با تلاش این آفت ها ار از خود دور کنند.

در انتهای برنامه نیز از تعدادی از رده های مختلف بسیج تقدیر شد که پایگاه مقامت بسیج ولیعصر به عنوان پایگاه بسیج برتر در سطح شهرستان معرفی شد.

انتهای پیام/
خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک