چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۴/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اقتصادی | کد خبر: ۲۸۰۷۷۶۳
تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۰۴/۲۳ - ساعت ۰:۲۹
در گفت و گو با عصر اترک عنوان شد:

اتحادیه مرغداران خراسان شمالی در مسیر راه اندازی ۲ خط تولیدی در صنعت مرغداری

مدیر تعاون روستایی خراسان شمالی اعلام کرد: اتحادیه مرغداران استان در حال راه اندازی یک واحد تولید مرغ مادر، یک واحد تهیه خوراک طیور همچنین تامین زیرساخت های کشتارگاهی طیور در استان است.
اتحادیه مرغداران خراسان شمالی در مسیر راه اندازی 2 خط تولیدی در صنعت مرغداری,

ایرج ناصری مقدم، مدیر تعاون روستایی خراسان شمالی در گفت و گو با خبرنگار عصر اترک اظهار کرد: اتحادیه مرغداران استان در راستای تکمیل زنجیره تولید تا مصرف صنعت مرغداری استان نسبت به اخذ مجوز و تامین زمین برای راه اندازی یک واحد تولیدی مرغ مادر در شهرستان بجنورد همچنین اخذ مجوز برای راه اندازی یک واحد تولید کنسانتره و خوراک طیور در شهرستان فاروج اقدام کرده بود.

ناصری مقدم افزود: هم اکنون این اتحادیه منتظر دریافت اعتبارات برای راه اندازی واحد تولید مرغ مادر در شهرستان بجنورد است.

در عین حال، وی خاطر نشان کرد: این اتحادیه در حال حاضر در حال نصب سیستم های خریداری شده در واحد کنسانتره و خوراک طیور در شهرستان فاروج است تا این خط تولیدی آماده بهره برداری شود.

افزون بر این، وی یادآور شد: این اتحادیه همچنین نسبت به تامین و تکمیل زیرساخت های کشتارگاهی طیور در شهرستان های بجنورد و شیروان نیز ورود کرده است تا امکان صادرات این محصول از استان فراهم شود.

مدیر تعاون روستایی خراسان شمالی در ادامه درباره تامین تسهیلات مورد نیاز برای این پروژه ها نیز تصریح کرد: راه اندازی و انجام این سه پروژه یاد شده البته به تامین اعتبار نیاز دارند که این پروژه ها مصوبه ستاد اقتصاد مقاومتی استان را اخذ کرده اند و به بانک ها برای تامین اعتبار معرفی شده اند.

ناصری مقدم در خاتمه در پاسخ به این سوال که با گرم تر شدن هوا و بروز قطعی برق همچنین بروز اتفاق از بین رفتن مرغ های یک واحد مرغداری در شهرستان مانه و سملقان در هفته جاری بر اثر قطعی برق، از این پس چه تمهیداتی برای حفظ تولیدات این صنعت در استان اتخاذ شده است؟ اعلام کرد: طی هماهنگی انجام شده با شرکت برق استان مقرر شده است تا جدول خاموشی برق اعلام شود همچنین خاموشی برق در مناطقی که واحدهای مرغداری در آن مستقر هستند در صورت لزوم، قطعی برق در شب صورت بگیرد.

انتهای پیام/

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک