شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۰/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اقتصادی | کد خبر: ۲۸۰۷۷۵۱
تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۰۴/۲۱ - ساعت ۱:۲۳
مدیر عامل اتحادیه لوازم خانگی شهرستان بجنورد:

قیمت لوازم خانگی همچنان در اوج است

مدیر عامل اتحادیه لوازم خانگی شهرستان بجنورد گفت: با وجود ورود دولت به اصلاح نرخ ارز همچنان قیمت لوازم خانگی در بازار همانند 20 روز گذشته در اوج به سر می برد و هیچ تغییری در قیمت این محصولات نیز رخ نداده است.
قیمت لوازم خانگی همچنان در اوج است,

حسین اصغر زاده، مدیر عامل اتحادیه لوازم خانگی شهرستان بجنورد در گفت و گو با عصر اترک، اظهار کرد: پس از عید 97 قیمت لوازم خانگی پله پله افزایش یافت تا به اوج آشفتگی نرخ ارز در ماه جاری مواجه شد.

اصغر زاده گفت: در این التهاب بازار داخلی و آشفتگی نرخ ارز، قیمت لوازم خانگی داخلی تا 30 درصد و قیمت لوازم خانگی خارجی تا 100 درصد افزایش یافتند.

وی تصریح کرد: هر چند اخیرا دولت بر اصلاح نرخ ارز ورود کرده است تا این التهاب وارده به بازار داخلی را مهار کند، با این وجود، همچنان قیمت کنونی لوازم خانگی داخلی و خارجی همانند 20 روز گذشته است و هیچ تغییری در قیمت ها صورت نگرفته است.

مدیر عامل اتحادیه لوازم خانگی شهرستان بجنورد خاطر نشان کرد: در شرایط یاد شده، مقابل قدرت خرید مردم نیز پایین آمد و تقاضا برای خرید لوازم خانگی بسیار کاهش یافت و همچنان تقاضا برای خرید لوازم خانگی در رکود به سر می برد.

انتهای پیام/

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک