چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۴/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اقتصادی | کد خبر: ۲۸۰۷۲۸۸
تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۰۴/۱۶ - ساعت ۲۳:۳۱

۱۴ واحد صنعتی راکد در شهرک های صنعتی خراسان شمالی تعیین تکلیف شدند

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی خراسان شمالی از تعیین تکلیف 14 واحد صنعتی راکد و غیر فعال مستقر در شهرک ها و نواحی صنعتی خراسان شمالی خبر داد.
14 واحد صنعتی راکد در شهرک های صنعتی خراسان شمالی تعیین تکلیف شدند,

به گزارش خبرنگار عصر اترک، سیاوش وحدت، مدیر عامل شرکت شهرک ها و نواحی صنعتی خراسان شمالی در جمع خبرنگاران در این باره اظهار کرد: به منظور تعیین تکلیف واحدهای صنعتی راکد، هیات حل اختلاف و داوری با حضور نماینده حقوقی سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران تشکیل و پس از انجام بررسی ها و دعوت از طرفین قرارداد تعداد 14 پرونده در جلسه مورد بررسی قرار گرفت.

وحدت افزود: از این 14 پرونده بررسی شده، مصوب شد که با سه واحد صنعتی فسخ قطعی شود و به 9 واحد صنعتی نیز مهلت داده شود همچنین پرونده دو واحد صنعتی دیگر نیز در جلسات بعدی مورد بررسی قرار خواهند گرفت.

وی همچنین تصریح کرد: در همین راستا، چهار هکتار از اراضی شهرک ها و نواحی صنعتی استان نیز تعیین تکلیف شدند.

وی در ادامه عنوان کرد: درصورتیکه متقاضیان سرمایه گذاری صنعتی در شهرک ها و نواحی صنعتی که زمین دریافت کرده اند و اقدامی نسبت به تعهدات قرارداد از جمله پیشرفت فیزیکی و پرداخت بدهی انجام ندهند، پس از اتمام مهلت قانونی درباره آنان، فسخ قرارداد، انجام مراحل قضایی، استرداد زمین و واگذاری آن واحد به سرمایه گذاران واقعی انجام خواهد شد.

رئیس هیات مدیره شرکت شهرک های صنعتی خراسان شمالی تاکید کرد: با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری و حمایت از صنایع کوچک، متوسط و تولید کالای ایرانی، در این جلسه به تعداد زیادی از واحدهای صنعتی غیر فعال استان به منظور راه اندازی دوباره و انجام تعهدات، مهلت داده شد.

انتهای پیام/

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک