شنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۵/۱۰/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۰۶۸۸۳
تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۰۴/۱۱ - ساعت ۱۵:۳۴

تهدیدهای شرکت گاز با کمک دانش اساتید دانشگاه به فرصت تبدیل می شود

سننندج- مدیر عامل گاز کردستان گفت: تهدیدهای این شرکت را می توان با کمک دانش وتوانایی اساتید دانشگاه به فرصت تبدیل کرد.
تهدیدهای شرکت گاز با کمک دانش اساتید دانشگاه به فرصت تبدیل می شود,

به گزارش خبرنگارمهر، احمد فعله گری ظهر امروز در دیدار با رییس دانشگاه کردستان به  به برنامه‌های واحد پژوهش شرکت گاز استان در سال جاری اشاره کرد و گفت: جمع آوری ایده‌ها و طرح‌های ارائه شده یا تنگناها و مشکلات کاری واحدها بر اساس اولویت های پژوهشی آن‌ها وبرگزاری سمینار ماهانه توسط واحدها برای شناسایی و رفع تنگناها از جمله برنامه های ما است.

وی نظارت بر حسن انجام طرح‌ها و پروژه‌ها از طریق انتخاب مشاورین صنعتی از بین همکاران شرکت بررسی نتایج خروجی پروژه‌ها و انعکاس آن‌ها به واحدهای متقاضی برای بهبود عملکرد و رفع مشکلات موجود را ازدیگر برنامه‌های شرکت گاز استان ذکر کرد.

وی با بیان اینکه همکاری با دانشگاه کردستان در حوزه پژوهش امری لازم و ضروری است، بیان کرد: بی شک این تعامل منجر به تبدیل ایده به محصول، به تولید انبوه رساندن اختراعات دانشگاهیان و کمک به رونق اشتغال دراستان خواهد شد.

مدیر عامل شرکت گاز استان کردستان ادامه داد: یکی از مسائل ضروری ما مقابله با حوادث است و شرکت گاز استان همواره آمادگی لازم برای پیشگیری از کاهش خسارت در هنگام بروز حوادث را مدنظر دارد.

فعله گری با اشاره به اینکه دانشگاه ها از تجارب، دانش و  ظرفیت های علمی فراوانی بهره مند است، اظهارداشت: دانشگاه برای کاربردی کردن  علوم خود به ارتباط با مراکز صنعتی نیاز دارد.

وی به ارائه گزارشی از وضعیت استان در زمینه گازدارشدن شهرها و روستاهای آن پرداخت و گفت:  در حال حاضر ۲۹ شهر از ۳۰ شهراستان و هزار و ۱۳۰ روستای آن گازدار دار شدند و از این لجاظ جزء  استان های برتر در سطح کشور هستیم.

وی با اشاره به اینکه طول خطوط انتقال گاز دراستان با فشار بالا، هزار و ۴۲۰ کیلومتر است، عنوان کرد: و وسعت شبکه های گاز رسانی شهری و روستایی ۹ هزار و ۵۰۰ کیلومتر است و این حجم گسترده خطوط گازدار نیاز به دانش روز دارد.

مدیر عامل شرکت گاز استان کردستان با بیان اینکه استان کردستان از شرایط ویژه جغرافیای برخودار است، گفت: در این استان پروژه های گازرسانی با استانداردهای ویژه باید اجرا شود.

فعله گری حفظ و نگهداری شبکه های گازداررا یکی از دغدغه شرکت گاز استان خواند واظهارداشت: به همین دلیل شرکت گاز استان با تهدیدهایی روبروست که با کمک دانش و توانایی اساتید دانشگاه کردستان می تواند آنها را به فرصت تبدیل کند.

رییس دانشگاه کردستان هم دراین دیدار گفت : زمینه های علمی فراوانی برای همکاری وجود دارد که می تواند منشاء پیشرفت و آبادانی برای استان شود.

فردین اخلاقیان اضافه کرد: دستگا های اجرایی استان در کنار هم می تواتند هم افزایی داشته باشند و دانشگاه در کنار سازمان ها به دانش ارائه خدمات بهتر و مطلوب تر کمک می کند.

وی ادامه داد: اگر دانشگاه با مشکلات سازمان ها آشنا شود با مدد دانش و فکر اساتید و دانشجویان در راستای رفع مسائل و مشکلات قدم بر دارد.

وی در مورد مسیر پژوهش بیان کرد: مسیر پژوهش، مسیری سخت و توانفرسا بوده و نتیجه نهایی تحقیق می تواند زمینه ساز رفاه و آسایش برای انسان ها باشد.

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com

برچسب ها:

با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک