جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۵/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اقتصادی | کد خبر: ۲۸۰۶۸۵۰
تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۰۴/۱۱ - ساعت ۳:۴۲
استاندار خراسان شمالی عنوان کرد:

حمایت خراسان شمالی از سرمایه گذاران با تسهیلات هزار میلیاردی/ضریب ریسک سرمایه گذاری در استان صفر است

استاندار خراسان شمالی با تاکید بر این نکته که در خراسان شمالی باید اقتصاد شهری، اقتصاد سبز و اقتصاد هنر رشد کنند، گفت: خراسان شمالی از هزار میلیارد تومان اعتبار آماده برای اعطای تسهیلات به طرح های سرمایه گذاران برخوردار است.
حمایت خراسان شمالی از سرمایه گذاران با تسهیلات هزار میلیاردی/ضریب ریسک سرمایه گذاری در استان صفر است,

به گزارش خبرنگار عصر اترک، داوود ندیم، مشاور سرمایه گذاری شهرداری و شورای شهر بجنورد در جلسه تالار بین المللی مذاکرات سرمایه گذاری اقتصاد شهری خراسان شمالی اظهار کرد: بسته های سرمایه گذاری تنظیم شده برای شهر بجنورد به منظور معرفی به سرمایه گذاران داخلی و خارجی در تالار بین المللی مذاکرات سرمایه گذاری اقتصاد شهری که در ماه جاری برگزار خواهد شد، تهیه شده است.

ندیم این طرح های سرمایه گذاری را در زمینه های احداث تله کابین در منطقه گردشگری باباامان، احداث پیست بین المللی سوارکاری، احداث پارک جنگلی دوبرار، احداث پارکینگ طبقاتی در خیابان امیریه شمالی، احداث سالن همایش های بین المللی در پیرامون پارک شهر، احداث ساختمان گل رز با کارکردهای مرکز تجارت جهانی و مرکز برگزاری همایش های بین المللی در شهر بجنورد پیش بینی شده است.

به گزارش عصر اترک، محمدرضا صالحی، استاندار خراسان شمالی نیز در این جلسه بر همت مسئولان و دست اندرکاران استان برای رشد و تحقق اقتصاد شهری، اقتصاد سبز در سطح روستاها و اقتصاد هنر در استان با بهره مندی از نظرات و تجربیات نخبگان، صاحبنظران و هنرمندان تاکید کرد.

صالحی استان خراسان شمالی را استانی برخوردار از اقوام مختلف ( کرمانج، ترک، تات، فارس، ترکمن و بلوچ ) توصیف کرد و گفت: تلاش بر این است تا با دعوت از سرمایه گذاران داخلی و خارجی، بتوانیم فرصت های سرمایه گذاری در استان را تقویت کنیم و شرایط اشتغال زایی را ارتقا دهیم.

وی عنوان کرد: در حال حاضر خراسان شمالی از امکان پرداخت تسهیلات ( به مبلغ هزار میلیارد تومان ) به سرمایه گذاران برخوردار است.

وی همچنین با تصریح بر این مطلب که ضریب ریسک سرمایه گذاری در استان خراسان شمالی در چهارچوب برنامه های تعریف شده، صفر است، افزود: بنابراین هیچ ضرری متوجه سرمایه گذاران نمی شود.

صالحی افزود: خراسان شمالی همچنین به بازارهای مصرف نیز نزدیک است.

وی در ادامه بیان کرد: با توجه به اینکه خراسان شمالی در مسیر ترانزیت قرار گرفته است، در همین راستا، پروژه های عمرانی در استان در زمینه های راهسازی شوسه ای، ریلی و فرودگاهی در حال انجام هستند.

وی همچنین خاطر نشان کرد: اکوتوریسم خراسان شمالی نیز از تنوع اقلیمی و آب و هوایی برخوردار است.

استاندار خراسان شمالی افزود: امکان ثبت شرکت برای سرمایه گذاری خارجی در کشور ایران در صورت 100 درصد و انتقال سود سرمایه به خارج از ایران نیز وجود دارد.

صالحی گفت: صدور پروانه اقامت سه ساله برای سرمایه گذاران خارجی در کشور ایران وجود دارد.

به گزارش عصر اترک، امروز در جلسه تالار بین المللی مذاکرات سرمایه گذاری اقتصاد شهری خراسان شمالی، سرمایه گذاران خارجی از کشورهای چین، یونان، ایتالیا، قطر و قرقیزستان نیز حضور داشتند.

انتهای پیام/

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک