چهارشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ - ۴/۱۶/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس ورزشی | کد خبر: ۲۸۰۶۷۳۶
تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۰۴/۰۹ - ساعت ۲۳:۴۲
معاون پشتیبانی اداره کل ورزش و جوانان خراسان شمالی:

۶۷ پروژه ورزشی ناتمام در خراسان شمالی وجود دارد

معاون پشتیبانی اداره کل ورزش و جوانان خراسان شمالی از وجود 67 پروژه ناتمام ورزشی در مناطق شهری و روستایی استان خبر داد.  
67 پروژه ورزشی ناتمام در خراسان شمالی وجود دارد,

محمد بروهی، معاون پشتیبانی اداره کل ورزش و جوانان خراسان شمالی در گفتگو با خبرنگار عصر اترک، با بیان اینکه پیشرفت فیزیکی این پروژه ها از 20 درصد تا 95 درصد است، اظهار کرد: 25 پروژه ناتمام ورزشی استان طی سال جاری بهره برداری می شود.

بروهی، سالن ورزشی دو هزار نفری چند منظوره شهرستان مانه و سملقان ( با 90 درصد پیشرفت فیزیکی )، سالن ورزشی دو هزار نفری چند منظوره اسفراین، سالن ورزشی شش هزار نفری مجموعه 19 مهر شهر بجنورد ( با 40 درصد پیشرفت فیزیکی )، سالن ورزشی روستای محمد علی پهلوان در شهرستان بجنورد را از جمله این پروژه های ناتمام ورزشی مهم در استان اعلام کرد.

وی در ادامه عنوان کرد: مبلغ 30 میلیارد تومان اعتبار از محل اعتبارات بودجه سال مالی 96 اداره کل ورزش و جوانان برای تکمیل و بهره برداری از 25 پروژه ناتمام ورزشی استان که پیشرفت فیزیکی بالا داشته اند، اختصاص یافت که این پروژه ها در سال جاری به بهره برداری می رسند.

وی گفت: بهره برداری از سالن ورزشی روستاهای محمد علی پهلوان، نوده، ورزنه، طبر و دهنه اجاق از جمله این پروژه ها هستند که تا چهار ماه آینده به بهره برداری می رسند.

وی یادآور شد: با بهره برداری از این 25 پروژه، سرانه ورزشی هر نفر در استان از 50 متر به 85 متر خواهد رسید.

افزون بر این، معاون پشتیبانی اداره کل ورزش و جوانان خراسان شمالی خاطر نشان کرد: در سال مالی 97، برای تکمیل سالن شش هزار نفری مجموعه 19 مهر شهر بجنورد که 40 درصد پیشرفت فیزیکی دارد مبلغ هشت میلیارد تومان اعتبار اختصاص خواهد یافت.

وی در بخشی دیگر از سخن خود به اختصاص اعتبار برای تکمیل دیگر پروژه های ناتمام ورزشی استان از محل ردیف بیست و هفت صدم درصد مالیات بر ارزش افزوده نیز اشاره کرد و گفت: مقرر شده است، طی سه سال آینده برای تکمیل تمامی پروژه های ناتمام ورزشی استان از این محل مالی، اعتباراتی اختصاص داده شود.

وی همچنین اعلام کرد: با تصمیم دولت مقرر شده است که از محل اعتبارات مواد مخدر، خانه های ورزشی روستایی استان به امکانات ورزشی تجهیز شوند.

بروهی گفت: تاکنون برای 11 خانه ورزشی روستایی استان تجهیزات ورزشی از جمله میز پینگ پنگ، تاتامی رزمی، دارت و شطرنج تامین کرده ایم و تا یک ماه آینده نیز 25 خانه ورزشی روستایی دیگر در استان را نیز تجهیز خواهیم کرد.

انتهای پیام/

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک