شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۰/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۰۶۳۰۸
تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۰۴/۰۳ - ساعت ۶:۲۸
رئیس دادگستری اسفراین خبر داد:

رسیدگی به ۱۹۰۰۰پرونده در یک سال گذشته در اسفراین

رئیس دادگستری شهرستان اسفراین گفت: در یک سال گذشته قریب به 19000 پرونده در دستگاه قضایی شهرستان رسیدگی شده است.
رسیدگی به 19000پرونده در یک سال گذشته در اسفراین,
به گزارش عصر اترک به نقل از  سپهرآیین ،  محمود باباخانی رئیس دادگستری شهرستان اسفراین به مناسبت هفته قوه قضایی بین خطبه های نماز جمعه این هفته شهرستان با گرامی داشت یاد و خاطره شهدا اظهار کرد: دستگاه قضایی شهرستان متشکل از اداره ثبت اسناد و املاک،اداره زندان ها،دادگستری و شورای حل اختلاف است که با 16 قاضی در خدمت مردم هستند.

وی گفت: در یک سال گذشته قریب به 19000 پرونده در شهرستان اسفراین رسیدگی و منتهی به صدور احکام شده است که این تعداد پرونده در شهرستان دارالقرآن اسفراین آمار بسیار بالایی است.

رئیس دادگستری اسفراین افزود: از 19000 پرونده رسیدگی شده در دستگاه قضایی شهرستان 2000 پرونده مربوط به اختلافات زن و شوهری می باشد که دلیل و مشکل اصلی آن خیانت زن و شوهر به یکدیگر است که این باعث شده است معضل اصلی در شهرستان معضل طلاق باشد.

وی تصریح کرد: در دستگاه قضایی شهرستان به جهت کاهش آمار طلاق اقدامات خوبی صورت گرفته است که از جمله آن می توان به تاسیس دفتر مشاوره و برگزاری کلاس های امید و برگزاری کلاس های مشاوره قبل از ازدواج با همکاری دانشکده علوم پزشکی و جهاد دانشگاهی اشاره کرد.

انتهای پیام/

./انتهای پیام

 
خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک