جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۶/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۰۵۹۳۰
تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۰۳/۳۱ - ساعت ۲:۲

گنج خانلو قهرمان مرحله سوم تور دوچرخه‎سواری ترکیه شد

مرحله سوم از تور بین‎المللی دوچرخه سواری ترکیه با کسب عنوان قهرمانی محمد گنج خانلو و حفظ پیراهن امتیازی برای وی برگزار شد.
گنج خانلو قهرمان مرحله سوم تور دوچرخه‎سواری ترکیه شد,

به گزارش خبرنگار مهر، مرحله سوم از تور بین المللی دوچرخه سواری ترکیه روز چهارشنبه در شهر قونیه این کشور برگزار شد که در نهایت محمد گنج خانلو رکابزن شایسته تیم ملی به عنوان نفر اول از خط پایان گذر کرد و قهرمان این مرحله شد. بعد از وی دوچرخه سوار اهل روسیه و عضو تیم باشگاهی ترکیه دوم شد. دوچرخه سواری از کشور میزبان نیز در رده سوم قرار گرفت. 

گنج خانلو که در این روز با نماینده ای از ترکیه هم امتیاز بوده و پیراهن امتیازی را مشترکا در اختیار داشتند با این قهرمانی در صدر برترین رکابزنان در بخش امتیازی قرار گرفت تا پیراهن امتیازی را برای تیم ایران حفظ کند. 

تور دوچرخه سواری ترکیه در شهر قونیه و با نام مولانا برگزار می شود. تیم ملی دوچرخه سواری جاده کشورمان با هدف کسب آمادگی برای حضور در بازیهای آسیایی جاکارتا در این تور شرکت کرده است. 

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com

برچسب ها:

با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک