چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۴/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۰۵۹۲۹
تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۰۳/۳۱ - ساعت ۲۰:۲۱

۱۲۰ هزار جانباز زیر ۲۵ درصد تحت پوشش خانه ایثارگران قرار دارند

ری- مشاور عالی خانه ایثارگران کشور گفت: ۱۲۰ هزار جانباز زیر ۲۵ درصد تحت پوشش خانه ایثارگران قرار دارند.
۱۲۰ هزار جانباز زیر ۲۵ درصد تحت پوشش خانه ایثارگران قرار دارند,

به گزارش خبرنگار مهر، اکبر حیدریان شامگاه چهارشنبه در جلسه ماهیانه خانه ایثارگران استان تهران ضمن تاکید بر خدمات رسانی به جانبازان زیر ۲۵ درصد گفت: خانه ایثارگران به افرادی که زیر ۲۵ درصد جانبازی داشتند، اقدامی در خور در خصوص این عزیزان به عنوان نمونه های تلاش و ایثار ارائه کرد.

وی گفت: تاکنون و پس از حدود ۲۱ سال تعداد ۱۲۰ هزار نفر از جانبازان زیر پوشش خدمات خانه ایثارگران قرار گرفتند، که در پی آن از خدمات بیمه های درمانی بهره مند شدند.

مشاور عالی خانه ایثارگران کشور با بیان این که خدمات رفاهی نیز علاوه بر خدمات مالی به افراد تحت پوشش خانه ایثارگران ارائه می شود، گفت: در پی آن هستیم، که با تصویب یک قانون جدید بین افرادی که سال ها در جبهه های حق علیه باطل جنگیدند، با افرادی که مدت کوتاهی در جنگ بودند، تفاوت قائل شویم.

واریز ماهیانه ۲۵۰ الی ۶۵۰ هزار تومان برای بیمه درمانی

وی افزود: برای رزمندگانی که فاقد شغل و بیمه بودند، پرونده تشکیل دادیم و هر ماه مبلغی بین ۲۵۰ الی ۶۵۰ هزار تومان برای آن ها واریز کردیم، تا از خدمات بیمه بهره مند شوند.

در ادامه این جلسه نیز مدیر خانه ایثارگران شهرستان‌های استان تهران گفت: همین ایثارگران و جانبازان بودند، که سبب پیروزی و سربلندی کشور در مقابل دشمن شدند.

حسین جان‌بزرگی با بیان این که امروز نیز جنگ تمام نشده و برخی در پی فتنه انگیزی و تفرقه در کشور هستند، اضافه کرد: امروز نیز همه وظیفه داریم با تداوم راه ایثارگری و شهادت در کشور در مقابل مشکلات اقتصادی که دشمن در این کشور سبب شده است، بایستیم.

نباید در جلسات تنها شعار دهیم

وی سپس به تواضع و فروتنی ایثارگران اشاره کرد و افزود: همین ایثارگران و جهادگران هستند، که همواره با حضور در صحنه های گوناگون انقلاب اسلامی و ایثارگری های خود افتخار آفریدند و همچنان نیز هر کجا لازم باشد، در صحنه حضور خواهند داشت.

مدیر خانه ایثارگران شهرستان‌های استان تهران با بیان این که نباید در جلسات تنها شعار داد، گفت: باید عمل کنیم و اقدامات خود را نیز گزارش کرده و در روند توسعه سازمانی موثر باشیم و در این راستا پیشنهاد می دهم، که با تشکیل کارگروه‌هایی ایجاد تعامل و همکاری را بیشتر کنیم.

جان بزرگی گفت: اگر امروز مسؤولیتی گرفتیم پس وظیفه داریم به مسئولیت و وظیفه خود به نحو احسن عامل باشیم، تا از سطوح یاس و ناامیدی در جامعه کاسته شده و فرهنگ ایثار شهادت مانند گذشته احیا شود.

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com

برچسب ها:

با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک