یکشنبه ۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۰/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۰۵۷۳۸
تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۰۳/۲۹ - ساعت ۳:۳۴
گزارش فارس از اصفهان

۱۵ روز برای تبدیل یک شایعه به واقعیت کافی بود/ از تلخی خداحافظی تا شیرینی مربی‌گری

روز گذشته مهدی رجب‌زاده اعلام کرد به صورت رسمی از دنیای فوتبال خداحافظی کرده و قرار است به عنوان مربی در کنار تیم ذوب‌آهن قرار داشته باشد.
15 روز برای  تبدیل یک شایعه به واقعیت  کافی بود/  از تلخی خداحافظی تا شیرینی مربی‌گری,

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، پس از کش و قوس‌های فراوان در خصوص ادامه کار مهدی رجب‌زاده در تیم فوتبال ذوب‌آهن، تصمیم بر این شده این بازیکن با‌اخلاق از دنیای فوتبال خداحافظی کند.

* استارت خداحافظی از کجا زده شد؟

ماجرای خداحافظی رجب‌زاده از آنجایی شروع شد که ابتدا سعید آذری، مدیر عامل باشگاه ذوب‌آهن در تاریخ 15 خرداد‌ماه مصاحبه‌ای عنوان کرده بود قرار است در خصوص مربی‌گری رجب‌زاده با نمازی صحبت کند.

پس از اینکه نمازی رسما به عنوان سرمربی ذوب‌آهن در فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر معرفی شد، در تاریخ 20 خرداد‌ماه اعضای کادر فنی ذوب‌آهن اعلام شد که در بین آن‌ها اسم مهدی رجب‌زاده به عنوان مربی دیده می‌شد؛ با این اعلام شوک بزرگی به اهالی فوتبال وارد شد که چگونه بازیکنی که تا یک ماه قبل بازی می‌کرده به یک‌باره به عنوان مربی انتخاب شده است.

پس از اینکه خبر مربی‌گری کاپیتان سبز‌پوشان اعلام شد، صفحه رسمی باشگاه ذوب‌آهن در اینستاگرام با انتشار متنی، به خداحافظی رجب‌زاده دامن زد و موجب شد همگان این خبر را قطعی بدانند.

در همین روز احمد‌رضا فقیهی، معاون فنی باشگاه ذوب‌آهن در گفت‌و‌گویی از تدارک یک بازی خداحافظی برای رجب‌زاده خبر داد و از زحمات این بازیکن در طول سال‌های حضور در ذوب‌آهن تشکر کرد؛ این پایان کار نبود و دقایقی بعد آذری اعلام کرد سوء تفاهم پیش آمده و خبر مربی‌گری کاپیتان سبز‌پوشان به معنی خداحافظی وی نیست و بازی کردن وی به نظر نمازی بستگی دارد.

* بازیکنی که خود را مربی دید

این اتفاقات در یک روز در حالی رخ داد که هیچ عکس‌العملی از مهدی رجب‌زاده دیده نشد و همه منتظر بودند خبر خداحافظی را از زبان این بازیکن بشنوند تا اینکه روز بعد رجب‌زاده اعلام کرد که هنوز از دنیای فوتبال خداحافظی نکرده و دوست دارد همچنان بازی کند البته این امر مشروط به نظر امید نمازی است؛ پس از آن هم سرمربی سبز‌پوشان اعلام کرد رجب‌زاده به عنوان بازیکن-مربی در فصل هجدهم در ذوب‌آهن خواهد بود.

بعد از این همه کش و قوس و سردرگمی اهالی رسانه و فوتبال‌دوستان دیروز بود که خود رجب‌زاده در حاشیه اولین تمرین ذوب‌آهن برای حضور در لیگ برتر خبر از تصمیم خود مبنی بر خداحافظی از فوتبال داد و اعلام کرد پس از فکر و مشورت این تصمیم را گرفته و باشگاه نیز از آن استقبال کرده است.

به این ترتیب هافبک دوست‌داشتنی ذوب‌آهن رسما به جمع مربیان پیوست و به اذعان خودش این کار را در تیمی که دوست داشت شروع کرد تا علاوه بر جبران زحمات این باشگاه برای وی، بتواند کمکی برای پیشبرد اهداف ذوب‌آهن انجام دهد.

* افتخارات رجب‌زاده در یک قاب

کاپیتان با‌اخلاق ذوب‌آهن در حالی قصد دارد کفش‌های خود را آویزان کند که 20 سال در فوتبال ایران حضور داشت و افتخارات زیادی را نیز کسب کرد؛ رجب‌زاده فوتبال خود را از فجر سپاسی شیراز شروع کرد و در سال 1382 به ذوب‌آهن پیوست.

وی پس از 3 سال حضور در جمع سبز‌پوشان به مدت 2 فصل در لیگ امارات و 1 فصل در مس کرمان بازی کرد و دوباره یک سال به ذوب‌آهن آمد؛ پس از آن این بازیکن به مدت یک فصل به تیم اولش ینی فجر بازگشت اما در سال 1391 بود که رجب‌زاده برای بار سوم به اصفهان و ذوب‌آهن آمد و تا پایان دوران فوتبال در این تیم ماندنی شد.

کاپیتان ذوب‌آهن در لیگ برتر دو بار با ذوب‌آهن به عنوان نایب‌قهرمانی دست یافت و 2 مرتبه هم قهرمانی در جام حذفی و یک سوپرجام را تجربه کرد؛ این چهره همچنین یک مقام نایب‌قهرمانی لیگ قهرمانان آسیا در سال 2010 را نیز در کارنامه خود دارد.

انتهای پیام/الف

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com

برچسب ها:

با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک