پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۵/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۰۵۷۳۵
تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۰۳/۲۹ - ساعت ۳:۳۴
مدیر کارگاه قصه و رمان حوزه هنری در گفت‌وگو با فارس

حمایت از نویسندگان رمان در حوزه هنری/ مولفان طرح‌های خود را ارسال کنند

مدیر کارگاه قصه و رمان حوزه هنری ضمن اشاره به حمایت از نویسندگان گفت: دفتر داستان مرکز آفرینش‌های ادبی حوزه هنری بخشی تحت عنوان حمایت از نویسندگان دارد که از طرح های برجسته استانی حمایت می‌کند.
حمایت از نویسندگان رمان در حوزه هنری/ مولفان طرح‌های خود را ارسال کنند,

ساسان ناطق مدیر کارگاه قصه و رمان حوزه هنری در گفت‌وگو با خبرنگار کتاب و ادبیات خبرگزاری فارس درباره طرح‌های حمایتی این کارگاه اظهار داشت: هرماه یک جلسه نقد رمان تحت عنوان «آینه بندان» در حوزه هنری برگزار می‌شود که تیرماه این نشست به بررسی و نقد رمان «ایوار» اثر محمد اسماعیل حاج علیان اختصاص یافته است.

وی در ادامه با بیان اینکه بزودی از سوی حوزه هنری دو رمان برای گروه سنی نوجوانان منتشر خواهد شد ابراز داشت: برای سال‌جاری دو رمان در گروه سنی نوجوان آماده شده که یکی در حوزه طنز و دیگری در حوزه دفاع مقدس است.

به گفته ناطق، دفتر داستان مرکز آفرینش‌های ادبی حوزه هنری بخشی تحت عنوان حمایت از نویسندگان دارد که از طرح های برجسته استانی حمایت می‌کند. بنابراین نویسندگان می‌توانند طرح‌های رمان‌های خود را ارسال کنند و پس از بررسی و نظرات کارشناسی در دفتر داستان حمایت‌های لازم صورت می‌گیرد.

مدیر کارگاه قصه و رمان حوزه هنری در توضیح بیشتر خاطر نشان کرد: پس از مصوب شدن طرح برای حمایت از نویسنده قراردادی منعقد خواهد شد تا رمان برای دفتر ما آماده شود؛ بنابراین بخشی از هزینه نویسنده را ما متقبل می‌شویم و اثر از سوی سوره مهر منتشر و روانه بازار کتاب خواهد شد.

ناطق افزود: دو رمان مذکور در حوزه نوجوان مربوط به همین طرح است که از میان 12 طرح واصله پذیرفته شد. تلاش داریم نویسندگان جدید را به چرخه تولید رمان اضافه کنیم از این رو سراغ نویسندگان استانی رفتیم همان افرادی که آثار خوب دارند اما از پایتخت دور هستند.

این مسئول در حوزه هنری در پایان اضافه کرد: اعزام و حمایت از اساتید به استان‌ها و برپایی کارگاه‌های تخصصی نیز از دیگر برنامه هایی است که منجر به تولید اثر شده و ما آن را مورد توجه داریم.

انتهای پیام/

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com

برچسب ها:

با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک